Hemşirelik Hizmetleri Müdürlüğü

yonetim        ozeldal hemsirelik    kalite


HEMŞİRELİK HİZMETLERİMİZ

hemsirelikhizmetleri1 hemsirelikhizmetleri2 hemsirelikhizmetleri3

HEMŞİRELİK ANLAYIŞIMIZ

Hemşirelik hizmetlerimiz sağlığın geliştirilmesi ve yükseltilmesi, yaşam kalitesinin arttırılması, hasta ve hasta yakınlarının bütüncül bir yaklaşımla temel ve yaşamsal gereksinimlerinin karşılanması için insana hizmeti esas alarak ihtiyaç olan en iyi bakımı vermeyi amaç edinmektedir. Kurumumuzda hasta ve çalışanlarımızın güvenliği ve memnuniyeti ön planda tutularak bilimsel gelişmelerin ışığında, sürekli yenilenen, kendini geliştiren hemşirelik hizmeti sunulmaktadır.

DEĞERLERİMİZ

 Hemşireliği bilim ve sanat olarak icra etme, insan onuruna saygı, kendine ve diğerlerine sevgi, şefkat ve merhamet ile yaklaşma, inanç ve umudu aşılama, yardım edici ve güve verici iletişim, kendine ve diğerlerine duyarlı olma, varlığını paylaşma/varlığını sunma, empati kurma, mesleki otonomi, problem çözme, ekip iş birliği, inovatif yaklaşım sergileme, ulaşılabilir olma, rol model olma, değişim liderleri olma, cesaret ve risk alma, adalet, eşitlik, doğruluk, esneklik, gönüllülük, etkinlik, etkililik, süreklilik, verimlilik. 

KALİTE POLİTİKAMIZ

 

Hemşirelik hizmetlerinin sürekli iyileştirme felsefesi doğrultusunda;
• Çalışan/hasta memnuniyetini ve güvenliğini sağlayan,
• İnsan hakları ve etik değerlere saygı duyan,
• Hasta bakımı ve çalışana yaklaşımda; birey-aile merkezli bakım ile bütüncül yaklaşımı sergileyen,
• Ekip iş birliği ve katılımcı yönetim anlayışını benimseyen,
• Ulusal ve uluslararası alanda sunulan ve yönetilen hemşirelik bakımında örnek olmaktır.

VİZYONUMUZ

Hemşirelik bakımında ulusal ve uluslararası kanıta dayalı bilimsel bilgi ile bütünleşmiş, hastalara/meslektaşlara saygı ve özenin esas olduğu hemşirelik hizmetlerinin sunumu ve yönetimi ile mesleki alana yön belirleyen tercih edilen olmaktır.


MİSYONUMUZ 

Etik ilkeler doğrultusunda çalışan/hasta güvenliği ve memnuniyeti önemseyerek ulusal ve uluslararası standartlarda hemşirelik hizmetlerini sunmaktır.


TARİHÇE

      Dokuz Eylül Üniversite Hastanesi 1982 yılında kurulmuştur ve poliklinik hizmetleri ile hizmet vermeye başlamıştır. Poliklinik hizmetleri Başhemşiresi Selma İnan 1982-1984 yılları arasında görev yapmıştır. Yataklı klinikler olarak hizmet vermeye başladığımızda Başhemşirelik görevini Meral Tarım 1984-1990 yılları arasında yerine getirmiştir. İlk Başhemşire Yardımcıları Yük. Hem. Hadiye Köroğlu ve Hem. Gültekin İmre’dir.
1990 yılında rektörlük senato kararıyla hemşirelik yönetimi Hemşirelik Hizmetleri Müdürlüğü olarak değiştirilmiştir. İlk Hemşirelik Hizmetleri Müdürü Dokuz Eylül Üniversitesi Hemşirelik Fakültesinden, Prof. Dr. Gülseren Kocaman ve Hemşirelik

Hizmetleri Müdür Yardımcıları Prof. Dr. Hülya Okumuş, Prof. Dr. Ayşe Özcan 1990-1997 yılları arasında görev yapmışlardır.

Klinisyen hemşireler arasından seçimle göreve gelen ilk Hemşirelik Hizmetleri Müdürü Uzm. Hem. Hülya Deniz 1998-2001 yılları arasında çalışmıştır. Sonraki yıllarda görev yapan Hemşirelik Hizmetleri Müdürleri;
Uzm. Hem. Bedriye Turhan 2001-2004
Yük. Hem. Seyyare Kurt 2004-2008
Yük. Hem. Gülay Eşrefgil 2008-2012
Yük. Hem. Saliha Özdöker 2012-2016
Yük. Hem. Seyyare Kurt 2016-2018
Dr. Ebru Melek Benligül 2018-2020
Uzm. Hem. Emre Yıldız 2020-2022
Yük. Hem. Figen Akbalık 2022-2023
Uzm. Hem. Özlem Sultan Dernek 2023-

 

satin alma logoo 1  satin alma logoo  cocuk hastanesi kalite tup bebek labaratuvar   hasta haklari arpaboyu

İletişim Bilgileri

Dokuz Eylül Üniversitesi Hastanesi Balçova
Adres: Mithatpaşa cad. no 1606 inciraltı yerleşkesi 35340 Balçova / İzmir
Telefon: +90 (232) 412 22 22
Faks: +90 (232) 412 97 97