Hastane Genel Organizasyon Şeması
Hastane Mali Hizmetler Müdürlüğü
Mali Hizmetler Müdürlüğümüzde
a) Hastanemiz gelir yönetimine ilişkin medikal muhasebe, faturalama, fatura takip, anlaşmalı kurumlar, DAP (Destekleyicili Araştırma Projeleri), tahsilat, poliklinik vezne, TİG (Teşhis İlişkili Gruplar), borçlu hasta takibi, bilgi sistemleri, sistem analiz iş ve işlemleri,
b) Malzeme yönetim ile ilgili planlama, depolama, stok takibi iş ve işlemleri,
c) Yılı yatırım programında yer alan hazine yardımları kaynaklı “sağlık sektörü proje bütçelerinin” satınalma, ihale işlemleri,
d) Döner Sermaye İşletmesi Sağlık Hizmetleri Birimi bütçesinden satınalma, ihale işlemleri,
e) Finansal analiz, bütçe, tahakkuk, ön muhasebe iş ve işlemleri
f) Döner Sermaye ek ödeme iş ve işlemleri, verimlilik analiz ve Döner Sermaye Sağlık Hizmetleri Birimi yürütme kurulu sekreteryası gerçekleşmektedir.
Satınalma ilanlarımıza aşağıdaki bağlantıdan ulaşabilirsiniz:
https://hastane.deu.edu.tr/index.php/ihaleler.html
İletişim
1. Mali Hizmetler Hastane Müdürü | 0 232 412 24 00 |
2. Medikal Muhasebe (Faturalama) Birim Sorumlusu | 0 232 412 24 40 |
2.1. Anlaşmalı Kurumlar | 0 232 412 50 15 |
2.2. Tahsilat Birimi | 0 232 412 26 36 |
2.3. Borçlu Hasta Takibi | 0 232 412 26 41 |
2.4. Teşhis İlişkili Gruplar (TİG) | 0 232 412 26 37 |
2.5. Destekleyicili Araştırma Projeleri (DAP) | 0 232 412 24 18 |
2.6. Fatura Takip | 0 232 412 35 45 |
2.7. Faturalama | 0 232 412 26 30 |
2.8. Poliklinik Vezneler | 0 232 412 39 41 |
2.9. Çocuk Hastanesi Vezne | 0 232 412 60 08 |
2.10. Radyoloji Vezne | 0 232 412 59 49 |
3. Malzeme Yönetim (Planlama) Birim Sorumlusu | 0 232 412 49 88 |
3.1. Atölye Depo & Teknik Sarf & Bakım, Onarım, Hizmet | 0 232 412 23 28 |
3.2. Tıbbi Malzeme & Eczane Planlama | 0 232 412 23 27 |
3.3. İaşe Depo & Kırtasiye & Temizlik Malz. & Terzihane | 0 232 412 23 77 |
3.4. Tıbbi Sarf | 0 232 412 23 29 |
3.5. Demirbaş | 0 232 412 98 28 |
3.6. Merkez Laboratuvar | 0 232 412 23 79 |
3.7. Merkez Laboratuvar & Teknik Sarf | 0 232 412 23 79 |
3.8. DMO, Girişimsel, Koroner | 0 232 412 23 76 |
3.9. Konsinye | 0 232 412 98 62 |
3.10. Kesin Kabul | 0 232 412 39 49 |
4. Satınalma Birim Sorumlusu | 0 232 412 50 27 |
4.1. Tıbbi Malzeme Satınalma | 0 232 412 24 05 |
4.2. Tıbbi Sarf & Gıda (İaşe) Satınalma | 0 232 412 24 10 |
4.3. Atölye Malzemeleri & Teknik Sarf Satınalma | 0 232 412 24 09 |
4.4. Demirbaş & Kırtasiye Satınalma | 0 232 412 39 45 |
4.5. Temizlik Malzemeleri & Eczane Satınalma | 0 232 412 24 07 |
4.6. Bakım, Onarım, Yapım & Hizmet Satınalma | 0 232 412 24 12 |
4.7. Merkez Laboratuvar & Terzihane Satınalma | 0 232 412 24 29 |
4.8. Konsinye & Hasta Bazlı Sözleşmeler | 0 232 412 39 46 |
5. Finansal Analiz Birim Sorumlusu | 0 232 412 50 56 |
5.1. Gider Tahakkuk Birimi (Firma, yüklenici faturaları ön muhasebe) | 0 232 412 24 15 |
6. Döner Sermaye Ek Ödeme (Teşvik, taban) Birim Sorumlusu | 0 232 412 24 24 |
6.1. Verimlilik Analiz | 0 232 412 24 17 |
6.2. DSİ SHB Yürütme Kurulu Sekreterliği | 0 232 412 24 23 |
HEMŞİRELİK KALİTE BİRİMİ
KALİTE BİRİMİ
Hemşirelik Hizmetleri Müdürlüğü kalite çalışmalarına 2006 yılında başlamıştır.
19.05.2008-18.05.2011 tarihleri arasında EN ISO 9001:2000 Kalite Yönetim Sistem Sertifikasını almıştır.
09.08.2011-08.08.2014 tarihleri arasında ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistem Sertifikasını almıştır.
2015 yılında Sağlık Bakanlığı Sağlıkta Kalite Standartları yayınlanmış olup çalışmalarımız bu doğrultuda Hastane Kalite Koordinatörlüğü ile devam etmektedir.
Kalite yönetim biriminde görevli olan hemşirelerimiz; kanun, yönetmelik ve kurumun vizyon, misyon, politika, temel değerleri doğrultusunda, kalite sürecinde hasta ve çalışan güvenliğine yönelik uygulamaların etkin bir şekilde yerine getirilmesi için gerekli faaliyet planlanması, uygulanması ve değerlendirilmesini sağlar.
İLETİŞİM BİLGİLERİ
Kalite biriminde 2 hemşire görev almaktadır.
e-mail: Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.
Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.
Tel: 0232 412 23 85
ÖZEL DAL HEMŞİRELERİMİZ
EĞİTİM HEMŞİRELİĞİ
GÖREV TANIMI
Kurumun ve Hemşirelik Hizmetleri Müdürlüğü’nün belirlediği politikalar, hedef, kural ve yönetmelikler doğrultusunda eğitim gereksinimlerini belirlemek, uyum programlarını, hizmet içi eğitim ve diğer eğitim programlarını planlamak, uygulamak, denetlemek ve değerlendirmek; hemşirelik hizmetlerinin geliştirilmesi için araştırma çalışmalarına katkıda bulunmak, bilimsel gelişmeleri izlemek ve Hemşirelik Hizmetleri Müdürlüğü’ne gelişmeler hakkında bildirimde bulunmayı kapsar.
HİZMET VERDİĞİ ALANLAR
Eğitim planları; Sağlık Bakanlığı, Hastanemiz üst yönetimin talimatı ve birimlerden gelen eğitim talepleri ile oluşturulmaktadır. Kurum içinde yaklaşık 1100 hemşire, ebe, paramedik ve teknikerin eğitimleri Eğitim Hemşireliği Birimi tarafından gerçekleştirilmektedir.
Hastanemiz Hemşirelik Hizmetleri Müdürlüğü’ne bağlı gruba verilmek üzere yıllık planlanan ve üst yönetimce onaylanan eğitimler bu kapsamda yer almaktadır. Eğitim planı, her yılın başında Hemşirelik Hizmetleri Müdürlüğü’ne sunulur. Yıl içinde ortaya çıkan eğitim ihtiyaçlarına göre de plan dışı eğitimler düzenlenmektedir.
• SERTİFİKALI EĞİTİM PROGRAMLARI
T.C. Sağlık Bakanlığı tarafından kurs merkezi olarak hizmet verdiğimiz sertifika programları aşağıda yer almaktadır.
* Ameliyathane Hemşireliği Sertifikalı Eğitim Programı
* Acil Bakım Hemşireliği Sertifikalı Eğitim Programı’nın
* Çocuk Acil Hemşireliği Sertifikalı Eğitim Programı
* Stoma ve Yara Bakım Hemşireliği Sertifikalı Eğitim Programı
ORYANTASYON EĞİTİMLERİ
Kurumumuza yeni başlayan tüm personelin iş yerine uyumunu sağlamak, motivasyonunu ve verimliliğini arttırmak amacıyla düzenlenmektedir..
• TEMEL YAŞAM DESTEĞİ EĞİTİMLERİ
Hemşirelik Hizmetleri Müdürlüğü ve Eğitim Hemşireliği Birimi tarafından 2 yılda bir hastanenin tüm hemşirelerine, 6 ayda bir ise Erişkin ve Çocuk Acil Servis’lerine, Erişkin ve Pediatrik Temel Yaşam Desteği eğiticisi olan hemşireler tarafından Temel Yaşam Desteği eğitimleri verilir.
TEMEL EKG KURSU
Hemşirelik Hizmetleri Müdürlüğü ve Eğitim Hemşireliği Birimi tarafından hastanemiz hemşirelerine belirli periyodlarla Temel EKG kursu düzenlenir. Eğitim Tıp Fakültesi ve Hemşirelik Fakültesi’nden öğretim üyeleri ve alanda uzman hemşirelerimiz ile birlikte yürütülmektedir.
İLETİŞİM BİLGİLERİ
Tel: 0 232 412 71 18
E-Mail: Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.
Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.
HEMOVİJİLANS HEMŞİRELİĞİ
GÖREV TANIMI
Hemovijilans Hemşiresi; hastanemizde gerçekleştirilen tüm transfüzyonların, Kan Bileşeni Transfer ve Transfüzyon İzlem Formu ile izlemlerinin gerçekleştirilmesini takip eder. Birim transfüzyon uygulamalarını denetler, eğitim planlamaları yapar, Kan Merkezinin transfüzyon İşleyişine yansıyan faaliyetlerine katılır ve kontrol eder. Transfüzyon reaksiyonları, istenmeyen olayları, İz sürme sürecini takip eder ve bildirimini sağlar. Transfüzyon süreci ile ilgili gerekli istatistik bilgilerini çalışır ve Transfüzyon Komitesine sunar. Uygunsuzluk olay/hata bildirimlerini yapar ve düzenleyici önleyici faaliyetlerin sürecini takip ederek hemovijilans iyileştirme çalışmalarını yürütür.
HİZMET VERİLEN ALANLAR
Tüm yatan hasta servisleri, yoğun bakım üniteleri, anjiografi üniteleri, günü birlik transfüzyon ve tedavi merkezi, çocuk hematoloji-onkoloji polikliniği, aferez ünitesi, kan merkezi, ameliyathane ve acil servisler de uygulanan kan ve kan bileşenlerinin transfüzyon işlemlerini kontrol eder.
MEVZUAT
Hemovijilans hemşiresi, 657 sayılı devlet memurları kanunu, yataklı tedavi kurumları işletme yönetmeliği, hemşirelik yasa/yönetmeliklerinde tanımlandığı şekilde görev-yetki ve sorumluluklarını yerine getirmektedir. Ulusal Hemovijilans Rehberi 2020 de tanımlanan görev tanımına uygun çalışmaktadır.
İLETİŞİM BİLGİLERİ
Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.
Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.
Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.
TEL: 0232 4122386 0232 4129846
KRONİK YARA BAKIM HEMŞİRELİĞİ
GÖREV TANIMI
Kronik Yara Bakım Hemşiresi Basınç yaralanması, diğer kronik yarası olan hastaların yara ve yara çevresini tanılar, uluslararası evrelendirme sistemine göre değerlendirir ve tanılar. Hastanın yara bakımının nasıl yapılacağını belirtir. Haftada ya da iki haftada bir düzenli ziyaretlerle pansuman etkinliğinin belirlenmesi için yaranın ve yara çevresinin iyileşme durumunu değerlendirir. Poliklinik hastalarının yara takibini yapar, yaranın türünü ve evresini belirler. Hasta ve yakınlarına yara, iyileşme süresi, pansumanlar, yarayı koruma ve destekleme, yeni yara gelişimini önleme amaçlı önerilerinde bulunur.
HİZMET VERDİĞİ ALANLAR
Hastanemizde Plastik, Rekonstrüktif ve Estetik Cerrahi Ana Bilim Dalı altında hizmet veren Kronik Yara Bilim Dalı bulunmaktadır.
Haftanın pazartesi ve cuma günlerinde kliniklerde, salı günleri yoğun bakımlarda yara takipleri yapılmaktadır. Haftanın çarşamba ve perşembe günleri Kronik Yara Polikliniğinde kronik yarası (Basınç Yaralanması, Venöz Ülser, Arteriel Ülser, Diyabetik Ayak) olan hastaların yara takipleri yapılmakta, hasta ve yakınlarına eğitimler verilmektedir.
Hastanemiz Sağlık Bakanlığı tarafından Stoma ve Yara Bakım Hemşireliği Sertifika Eğitim Programı için sertifikalandırılmış olup, kurs merkezi olma özelliğindedir.
İLETİŞİM BİLGİLERİ
Yara Bakım Hemşiresi
Uzm. Hemşire Nurşah DEMİR (Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.)
0 232 412 35 16
STOMA HEMŞİRELİĞİ
GÖREV TANIMI
Stoma hemşiresi, yara, ostomi, inkontinans (idrar veya dışkı tutamama) ve fistülü olan çocuk ve yetişkin bireylere yönelik tanı, tedavi ve bakım hizmetlerinin etkin bir şekilde yerine getirilmesinde sorumlu, temel lisans eğitimini tamamlamış, uluslararası ve/veya ulusal kendi meslek örgütleri tarafından tanınmış eğitim programlarından mezun olan sertifikalı özel dal hemşiresidir. Stoma bakımına yönelik gelişmeleri takip eder, kurum içinde hizmet içi eğitimler vererek güncel bilgileri klinik hemşireleri ile paylaşır, vaka çalışmaları ve klinik çalışmalar ile alana katkı sağlar.
HİZMET VERİLEN ALANLAR
Stoma hemşiresi genel cerrahi anabilim dalı altında hizmet veren stomaterapi biriminde bulunmaktadır. Stoma hemşiresi fistülü olan hastalarda fistül bakımı yapar ve çevresindeki cilt bütünlüğünün devamlılığını sağlar. Taburculuğu planlanan hastaya fistül bakımı ve yönetimi ile ilgili bilgi ve beceri kazanılmasını sağlar. Stomaterapi ünitesinde stoma açılması planlanan birey ameliyat öncesi ve sonrası dönemde fiziksel ve psiko-sosyal açıdan değerlendirilerek eğitim ve danışmanlık hizmeti sağlanır. Ameliyat öncesi dönemde stoma bölgesi işaretlenir, hasta ve hasta yakınları stoma hakkında bilgilendirilir. Taburculuk sonrası stomalı bireylerin periyodik takipleri çarşamba günleri stomaterapi ünitesinde devam etmektedir
İLETİŞİM BİLGİLERİ
Dokuz Eylül Üniversitesi Hastanesi Genel Cerrahi Anabilimdalı Stomaterapi Ünitesi
Stoma Hemşiresi Bilge Yürük
e-mail:Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.
EMZİRME HEMŞİRELİĞİ
GÖREV TANIMI:
Emzirme Eğitim Hemşiresi, “Bebek Dostu Hastane” ünvanı bulunan hastanemizde tüm yeni doğum yapmış annelere; anne sütünün önemi, emzirme teknikleri, anne sütü sağma ve saklama koşulları hakkında eğitim vererek “Emzirme Gözlem Formu” na kaydeder. Anne ve bebek taburcu olana kadar her gün değerlendirerek hastanemizde anne sütü ve emzirme uygulamasının korunması, teşvik edilmesi ve desteklenmesi amacıyla hazırlanmış olan “Emzirme Politikası” nın uygulanmasını sağlar. Taburcu olan, takibi planlanan, emzirme sorunu ile Emzirme Danışmanlığı Merkezine başvuran annelere ve gebelere danışmanlık hizmeti verir. Tüm yenidoğan bebeklerin Neonatal Tarama Programının sorumluluğunu yürütür. “Bebek Dostu Hastane” ünvanının sürekliliğini sağlamak için komite çalışmalarına katılır. Yenidoğan bebeğin yattığı tüm servis/birimlerdeki hemşirelere anne sütünün önemi ve emzirme konusunda hizmet içi eğitimler verir.
HİZMET VERİLEN ALANLAR:
Emzirme Eğitim Hemşiresi; Kadın Doğum Servisi, Ortak Servisler Katı, Çocuk Yenidoğan Yoğum Bakım Servisi, Çocuk Cerrahisi Servisi, Çocuk Servisi gibi hastanemizde yenidoğanın yattığı tüm servislerde ve şiş/ tıkalı meme/mastit vb. sorunu yaşayan annelerin yattığı servislerde hizmet vermektedir.
İLETİŞİM BİLGİLERİ:
Emzirme Danışmanlığı Merkezi hastanemizin zemin katında doğumhane girişinde hizmet vermektedir.
Tel: 0232 4123165
Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.
Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.
Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.
DİYABET EĞİTİM HEMŞİRELİĞİ
GÖREV TANIMI
Diyabet hemşiresi; toplumu diyabet konusunda bilinçlendirme ve sağlıklı bireyleri diyabetten koruma, her yaş grubundaki diyabetli bireyleri tanılama, tedavi ve bakımını gerçekleştirme, diyabetli bireyi, ailesini ve yakınlarını eğitme ve danışmanlık yapma konularında yetkindir.
HİZMET VERİLEN ALANLAR
Endokrin polikliniğine başvuran Tip 1 DM, Tip 2 DM, Gestasyonel Diyabetli bireylerin eğitilmesi, ayrıca insülin pompası kullanan Tip 1 DM bireylerin takibi, diğer polikliniklerinden yönlendirilen hastaların ve hastanede yatan tüm diyabetli hastaların eğitilmesi sağlanır.
Diyabet hemşireliğinin yetkinlik alanları: Tüm diyabetli bireylere İnsülin uygulamasını öğretmek, İnsülin pompası kullanan hastaların takibi, Oral antidiyabetik ilaç kullanan hastaların eğitimi, Gestasyonel diyabet tanılı hastaların eğitimi,
Hipoglisemi ve hiperglisemi durumlarında uygulanması gerekenler, Cerrahi sırası ve sonrasında diyabetin yönetilmesi, Koruyucu ayak bakımı, Diyabete bağlı gelişen komplikasyonların yönetilmesi, Yaşam tarzı değişikliği konusunda bilinçlendirme, Hastanede çalışan hemşirelerin diyabet konusunda eğitilmesi konularında rehberlik ve danışmanlık yapar.
İLETİŞİM BİLGİLERİ:
Diyabet eğitim merkezi endokrin polikliniği içinde bulunmaktadır.
Tel No: 02324123751
SEMA GÜL- Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.
SELDA YILDIZ- Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.
NEZİHE UYAR- Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.
ÇOCUK DİYABET EĞİTİM HEMŞİRELİĞİ
GÖREV TANIMI
Kurumun ve Hemşirelik Hizmetleri Müdürlüğü'nün belirlediği politikalar, hedef, kural ve yönetmelikler doğrultusunda Çocuk Endokrinolojisi Polikliniğinde hemşirelik hizmetleri yerine getirilir.
HİZMET VERİLEN ALANLAR
Çocuk Endokrinolojisi Polikliniği Diyabet Eğitim Hemşiresi; Hastanede yatan ve polikliniğe başvuran diyabetli çocukların bakımında görev alır, yaşam kalitesini yükseltmede her aşamada destekler. Diyabetli çocuk ve ailelerinin eğitim gereksinimlerine göre randevulu/ randevusuz eğitimlerini bireysel ya da grup eğitimi şeklinde organize eder. insülin başlanan hastalara eğitim verir. Diyabetli çocuk ve ailesinin insülin uygulama becerisini kazanmasını, kan şekeri ölçüm cihazı kullanmayı öğrenmesini sağlar. İnsülin pompası kullanma eğitimleri doktor ve firma yetkilisi ile birlikte verilir.
İLETİŞİM BİLGİLERİ:
Çocuk Diyabet Eğitim Hemşiresi Çocuk Endokrinolojisi Polikliniği içinde bulunur.
Hatice Aslan
E-mail: Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir..
Tel: 02324126089
İŞYERİ SAĞLIK VE GÜVENLİK BİRİMİ (İSGB)
İşyeri Sağlık ve Güvenlik Birimi; DEÜ Rektörlüğü tarafından hastane ve protokol yapılan birimlere iş sağlığı ve güvenliği hizmetlerini yürütmek için kurulmuştur. 2012 yılında yürürlüğe giren 6331 sayılı İş Sağlığı Güvenliği kanununa göre; çalışanlara iş sağlığı güvenliği hizmetlerinin verilmesi yasal bir zorunluluktur.
Birimde; bir öğretim üyesi/işyeri hekimi, bir iş yeri hekimi, iki işyeri hemşiresi, yedi iş güvenliği uzmanı (IGU), sekreter ve temizlik personeli çalışmaktadır.
İSG profesyonellerinin görevlendirilmeleri İSG-Katip sistemi üzerinden yapılır. Tehlike sınıfına göre yasada öngörülen personel sayısı üzerinden çalışmalar yapar. Çok tehlikeli işler sınıfında yer alan sağlık işkolunda İSGB; Koruyucu Hizmetler, Çalışanların Sağlık gözetimi ve bağışıklama süreçleri, Çalışan eğitimleri, İSG kurul, İş kazaları bildirimi ve izlemi, Meslek Hastalıkları bildirimi ve izlemi, Çalışma ortam gözetimi- Risk Değerlendirme süreçlerini yürütmektedir.
İŞYERİ SAĞLIK VE GÜVENLİK BİRİMİ İŞYERİ HEMŞİRESİ
İş Yeri Hemşiresi: İş sağlığı ve güvenliği alanında görev yapmak üzere Bakanlıkça yetkilendirilmiş, Diğer Sağlık Personeli belgesine sahip çalışandır. İş Yeri Sağlık ve Güvenlik Birimi ekibi ile birlikte tehlike ve risklerin belirlenmesi, sağlık gözetimin yapılması, çalışanların eğitimi, kayıt ve izlem programlarının sürdürülmesinden sorumludur.
İLETİŞİM BİLGİLERİ:
İşyeri Sağlık ve Güvenlik Birimi; hastane bahçesi 5. Bina 1.katta yer almaktadır.
Tel No: 02324123020
ENFEKSİYON KONTROL HEMŞİRELİĞİ
GÖREV TANIMI
Hastane enfeksiyonları sürveyansını yürütmek amacıyla, mikrobiyoloji ve klinik mikrobiyoloji laboratuvarından kültür sonuçlarını izlemek, günlük klinik ziyaretleri ile ilgili hastaları değerlendirmek, sorumlu hekim ve hemşirelerle koordinasyon sağlayarak, hastane enfeksiyonu gelişen ya da gelişme ihtimali bulunan yeni vakaları saptamak, bu hastaları enfeksiyon riski açısından değerlendirerek gerekli tedbirlerin alınmasını sağlamaktır. Hastane enfeksiyon salgını şüphesi olduğunda, bunun kaynağını aramaya ve sorunu çözmeye yönelik çalışmalara katılmak, kontrol tedbirlerinin oluşturulması, uygulanması ve değerlendirilmesini sağlamaktır.
Enfeksiyon Kontrol Hemşiresi, enfeksiyon kontrol programlarının geliştirilmesi ve uygulanmasında görev alır, yataklı tedavi kurumu genelinde enfeksiyon kontrol uygulamalarını izler ve yataklı tedavi kurumu personeline hastane enfeksiyonları ve kontrolü konusunda eğitim verir.
MEVZUAT
Enfeksiyon Kontrol Hemşiresi; 7/5/1987 tarihli ve 3359 sayılı Sağlık Hizmetleri Temel Kanununun 3 üncü maddesi ve 9 uncu maddesinin (c) bendi ile 13/12/1983 tarihli ve 181 sayılı Sağlık Bakanlığı Teşkilat ve Görevleri Hakkında Kanun Hükmünde Kararnamenin 43 üncü maddesine dayanılarak 11 Ağustos 2005 tarihinde “Yataklı Tedavi Kurumları Enfeksiyon Kontrol Yönetmeliği” ne göre Enfeksiyon Kontrol Komitesi’nin tam gün çalışan doğal üyesidir.
İLETİŞİM BİLGİLERİ
Dokuz Eylül Üniversitesi Hastanesi Uygulama ve Araştırma Hastanesi’nde 4 Enfeksiyon Kontrol Hemşiresi görev yapmaktadır.
E-mail: Ülker Uysal: Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.
Aliye Çınar: Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.
Özlem Akın Yılmaz: Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.
Selda Şahin: Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.
Telefon:0232 412 50 40, 0232 412 23 83, 0232 412 22 38
NUTRİSYON HEMŞİRELİĞİ
GÖREV TANIMI
Nutrisyon hemşiresi hastanemizde yatarak tedavi alan klinik nutrisyon ihtiyacı olan hastalara; multidisipliner bir ekibin üyesi olarak etkili ve güvenli tedavinin başlanması, sürdürülmesi ve sonlandırılması aşamalarında (enteral ve parenteral nutrsiyon uygulamalarında) hemşirelik uygulamalarını standardize etmek ve hastaların beslenme yeterliliğine ulaşmasını sağlamak için hemşirelere danışmanlık hizmeti sağlar.
İLETİŞİM BİLGİLERİ:
Nutrisyon Hemşiresi Türkan KORUK
Tel No: 02324122378
E-mail: Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.
Uzm. Hem. Ayşe Önal Bölüm Sorumlu Hemşireleri
KORONER YOĞUN BAKIM ÜNİTESİ: Şengül AKÇA
DAHİLİ BİRİMLER YOĞUN BAKIM ÜNİTESİ: Onur SARIÇAM
GÖĞÜS KALP DAMAR YOĞUN BAKIM ÜNİTESİ: Funda BOZOK AKBABA
ANESTEZİ YOĞUN BAKIM ÜNİTESİ: Feride KOLUAÇIK
ÇOCUK YOĞUN BAKIM ÜNİTESİ: Özlem ŞENYUVA
YENİDOĞAN YOĞUN BAKIM ÜNİTESİ: Güneş BİRİNCİ
PALYATİF BAKIM SERVİSİ: İpek KONUK
ÇOCUK ACİL SERVİSİ: Uzm. Hem. Filiz PEKGÖKÇEN
ÇOCUK HEMATOLOJİ ONKOLOJİ SERVİSİ:
ÇOCUK ENFEKSİYON SERVİSİ: Uzm. Hem. Aylin KAÇAR
ÇOCUK CERRAHİ VE TETKİK SERVİSİ: Uzm. Hem. Tülay KÖK
GÜNÜBİRLİK TEDAVİ VE TRANSFÜZYON ÜNİTESİ: Uzm. Hem. Derya GERESİNLİ
HASTA ÇOCUK POLİKLİNİĞİ
SAĞLIKLI ÇOCUK POLİKLİNİĞİ
ÇOCUK DİYABET EĞİTİM HEMŞİRELİĞİ
ÇOCUK NEFROLOJİ POLİKLİNİĞİ
ÇOCUK HEMATOLOJİ ONKOLOJİ POLİKLİNİĞİ
ÇOCUK GÜNÜBİRLİK TEDAVİ POLİKLİNİĞİ
TINAZTEPE POLİKLİNİĞİ
UYKU-EEG BİRİMİ
NUTRİSYON HEMŞİRELİĞİ
ENFEKSİYON KONTROL HEMŞİRELİĞİ
ADLİ TIP POLİKLİNİĞİ
KEMOTERAPİ HAZIRLAMA ÜNİTESİ
TIBBİ MALZEME YÖNETİM BİRİMİ
Gülçin Pehlivan Bölüm Sorumlu Hemşireleri
AMELİYATHANE VE MERKEZİ STERİLİZASYON ÜNİTESİ: Şükran AVCU
AMELİYATHANE DERLENME ÜNİTESİ: Perihan AYAN
GÜNDÜZ HASTANESİ DERLENME: Filiz BAYKARA ÖZDEMİR
PERFÜZYONİST: Demet TAŞKESEN
ANESTEZİ TEKNİKERLİĞİ: Suzan GÖÇEREN
MERKEZİ ENDOSKOPİ ÜNİTESİ: Serpil ADALI
RADYOLOJİ ANJİO ÜNİTESİ: Münevver CANDAR
KORONER ANJİO ÜNİTESİ: Hatice AK
TÜP BEBEK MERKEZİ: Uzm. Hem. Fatma ÇAVDAR YILDIZ
KAN MERKEZİ: Uzm. Hem. Münire TÜRKYILMAZ
HEMODİYALİZ MERKEZİ: Yelda KAYA
NÜKLEER TIP: Yasemin TAN
MERKEZ LABORATUVARI KAN ALMA BİRİMİ: Aylin DİLMEÇ
POST ANESTEZİK BAKIM ÜNİTESİ: Egemen AKINCI
RADYASYON ONKOLOJİSİ
NEFROLOJİ POLİKLİNİĞİ
PERİTON DİYALİZİ BİRİMİ
AĞRI MERKEZİ
HEMOVİJİLANS HEMŞİRELİĞİ
EMZİRME DANIŞMANLIĞI BİRİMİ
SAĞLIK TURİZMİ BİRİMİ
EĞİTİM HEMŞİRELİĞİ
TAŞ KIRMA ÜNİTESİ
TANISAL RADYOLOJİ
Kazime Kandemir Bölüm Sorumlu Hemşireleri
ACİL SERVİS: Pınar ALKIŞ
GENEL CERRAHİ-1 SERVİSİ: Melek DURAN
GENEL CERRAHİ-2 SERVİSİ: Uzm. Hem. Nuray GÜNEŞ DİNÇ
NÖROŞİRURJİ SERVİSİ: Betül BALKAN
ORTOPEDİ SERVİSİ: Özlem YAZIR
GÖĞÜS KALP DAMAR CERRAHİ SERVİSİ: Uzm. Hem. Nihal MÜEZZİNLER EVSİNE
PLASTİK CERRAHİ SERVİSİ: Sibel SÜREK ÖZBAY
KULAK BURUN BOĞAZ SERVİSİ: Uzm. Hem. Neriman TURAN MANTAR
ENFEKSİYON SERVİSİ: Banu KÜPELİ
ORTAK SERVİSLER: Duygu YILMAZ
ÜROLOJİ SERVİSİ: Gülseren SÜLER
KADIN HASTALIKLARI VE DOĞUM SERVİSİ: Gökşen USLU DURAN
DOĞUMHANE:Zerrin ERTOP
GÖZ SERVİSİ: Nejla ERDOĞDU
KADIN HASTALIKLARI VE DOĞUM POLİKLİNİĞİ
EKG LABORATUVARI
GÖZ POLİKLİNİĞİ
FATURALAMA BİRİMİ
KALİTE HEMŞİRELİĞİ
STOMA VE YARA BAKIM HEMŞİRELİĞİ
KADIN GENİTAL SİSTEM KANSERLERİ TARAMA POLİKLİNİĞİ
Uzm. Hülya Akistanbullu Bölüm Sorumlu Hemşireleri
İÇ HASTALIKLARI-1 SERVİSİ: Gözde DAĞDELEN
İÇ HASTALIKLARI-2 SERVİSİ: Uzm. Hem. Hanife YAĞCIOĞLU
DERMATOLOJİ SERVİSİ: Belgin KÖSEHANCI
GÖĞÜS HASTALIKLARI SERVİSİ: Uzm. Esen KETME
RUH SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI SERVİSİ: Hatice ÇAKAR
ÇOCUK VE ERGEN RUH SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI SERVİSİ: Zeynep AKINCI
NÖROLOJİ SERVİSİ-NÖROLOJİ YOĞUN BAKIM (İNME) ÜNİTESİ: Yeşim ATAY
KARDİYOLOJİ SERVİSİ: Selma TÜRKER
FİZİK TEDAVİ VE REHABİLİTASYON SERVİSİ: Akcan POYRAZ
GERİATRİ SERVİSİ: Uzm. Hem. Şule BAYSAK
ONKOLOJİ SERVİSİ: Uzm. Hem. Tuba ÜLGEN
HEMATOLOJİ SERVİSİ: Derya ÜNSEL
KÖK HÜCRE NAKİL ÜNİTESİ: Uzm. Hem. Gülşah BEDEZ
ARİTMİ SERVİSİ: Sevil CİN
GÜNDÜZ TEDAVİ MERKEZİ: Neriman GÜNERİ
GASTROENTEROLOJİ POLİKLİNİĞİ
ROMATOLOJİ POLİKLİNİĞİ
ORGAN VE DOKU NAKİL KOORDİNATÖRLÜĞÜ
DİABET EĞİTİM HEMŞİRELİĞİ
GELENEKSEL TAMAMLAYICI TIP UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ BİRİMİ
ERİŞKİN AŞI MERKEZİ
İŞİTME-DENGE ÜNİTESİ
PUVA ÜNİTESİ
KÖK HÜCRE NAKİL POLİKLİNİĞİ
NÖROLOJİ GÜNÜBİRLİK TEDAVİ BİRİMİ
RUH SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI POLİKLİNİĞİ
HEMŞİRELİK HİZMETLERİ YÖNETİM
YÖNETİM
ORGANİZASYON ŞEMASI
HEMŞİRELİK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
HEMŞİRELİK HİZMETLERİ MÜDÜRÜ – Uzm. Hem. Özlem Sultan DERNEK (Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.)
HEMŞİRELİK HİZMETLERİ MÜDÜR YARDIMCILARI
Uzm. Hülya AKİSTANBULLU (Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.)
Kazime KANDEMİR (Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.)
Gülçin PEHLİVAN (Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.)
Uzm. Hem. Ayşe ÖNAL (Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.)
SÜPERVİSÖR HEMŞİRELER
Ayşe DARISERPEN (Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.)
Uzm.Hem.Meryem KARASAÇ BİNGÖL (Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.)
Murat CÖMERT (Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.)
Alev AKTAŞ (Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.)
Ayşe DURUKAN (Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.)
ÖZEL KALEM
Fazilet BEKTAŞ (Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.)
İLETİŞİM: 0.232.412 23 15
HEMŞİRELİK HİZMETLERİ MÜDÜRÜ
Uzm. Hem. Özlem Sultan DERNEK
Hemşirelik Hizmetleri Müdürü
Hemşirelik HizmetleriMüdür YardımcısıUzm. Hülya AKİSTANBULLU |
Hemşirelik HizmetleriMüdür YardımcısıKazime KANDEMİR
|
Hemşirelik HizmetleriMüdür YardımcısıGülçin PEHLİVAN |
Hemşirelik HizmetleriMüdür YardımcısıUzm. Hem. Ayşe ÖNAL
|
İletişim Bilgilerimiz
Dokuz Eylül Üniversitesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi
Adres: İnciraltı Mahallesi Mithatpaşa cad. no:1606 Balçova / İzmir
Telefon: +90 (232) 412 22 22
Faks: +90 (232) 412 97 97
Otobüs ile Ulaşım : >> 5 | 6 | 7 | 8 | 82 | 305 | 551 | 971 | 975 | 981 | 982 | 983 | 984 | 985 | 987 |
Otobüsüm nerede, Durak bilgileri, Ulaşım saatleri ile ilgili detaylı bilgi için tıklayınız
Gemi Hatları | Hava Limanından Ulaşım
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ HASTANESİ ARAÇ PARK YERİ PLANI
Patoloji Laboratuvarı
Birim Hakkında:
Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi Tıbbi Patoloji Anabilim Dalı ve Laboratuvarı 1979 yılından beri hizmet vermektedir. İmmünohistokimya, histokimya, elektron mikroskopi, immünfloresan ve moleküler tetkiklerin kullanıldığı departmanımızda 10 öğretim üyesi bulunmaktadır. Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi Tıbbi Patoloji Anabilim Dalı ve Laboratuvarı 02 Mart 2012 tarihinde TÜRKAK tarafından ISO /IEC 17020 A TİPİ MUAYENE KURULUŞU olarak akredite edilmiştir. 28 Şubat 2021 tarihinde ise TÜRKAK (Türk Akreditasyon Kurumu) tarafından ISO 15189 standardına göre akredite edilmiştir. 28 Şubat 2025 tarihine kadar tekrar akredite olarak kalitesini kanıtlamıştır.
KALİTE POLİTİKAMIZ
- Kurumumuzun İlkeleri Doğrultusunda Evrensel Ölçütlere Uygun Bilimsel Ürünler Vermek
- Patolojinin Yer Aldığı Her Eğitim Düzeyinde (Lisans, Lisansüstü, Tıpta Uzmanlık, Doktora) Nitelikli Ve Güncel Bilimsel Gerçeklere Dayalı Eğitim Yürütmek
- Eğitsel Ve Bilimsel Süreçlerin Ayrılmaz Bir Parçası Olan Hasta Hizmetlerinde İyi Laboratuvar Uygulamaları Ve Tıbbi Etik Kurallara Bağlı Kalarak, Çağdaş Ve Bilimsel Ölçütlerde En Yüksek Kalitede Tıbbi Laboratuvar Hizmeti Vermek
- Kalite Yönetim Sisteminde Tanımlanmış Olduğu Üzere, Hasta Hakları, Tarafsızlık Ve Hasta Bilgilerinin Mahremiyeti İlkelerinin, Tıbbi Patoloji Anabilim Dalı Ve Laboratuvarının Tüm Çalışanları Tarafından Uygulanmasını Hedeflemek
- Bilimsel Çalışma, Eğitim Ve Hasta Hizmetleri Esnasında, Kalite Standardımıza Uygun Olarak; Çalışan Sağlığı Ve Güvenli Çalışma Ortamı, Teknik Kontrolleri Standardize Edilmiş Ve Takipli Cihaz Kullanımı, Çevre Güvenliği Önlemlerinden Taviz Vermeden, Eksiksiz Ve Güncel Bilimsel Gelişmeler Işığında Hasta Patoloji Raporu Hazırlamak
Hastalarımız için Bilgiler:
Hastalarımıza patoloji rapor sonucu ile ilgili bildirilen tarihler, incelenecek sıvı ya da organ örneğine göre değişmektedir. Verilen süre bilgisi ortalamalara dayalı bir veridir. Patoloji uzmanları doku örneklerini mikroskobik olarak değerlendirirken, elde ettikleri bulgulara dayanarak ek incelemeler planlarlar ve gerçekleştirirler. Bu planlamalar sizin patoloji uzmanı tarafından muayeneniz başlamadan öngörülemez. Nasıl ki bazen hastaneye yatan bir hasta planlanandan fazla yatmak zorunda kalırsa, patolojik inceleme de beklenenden fazla sürebilir. Tüm çabamız hastalarımıza en doğru tanıyı ve eksiksiz, tedavilerini en iyi ve bilimsel şekilde yönlendirebilecek “patoloji rapor”nu verebilmektir. Bu nedenle gecikmeleri en aza indirmeye çalışsak da, bazı hastaların sonucunda gecikme olabilecektir. Patoloji sonucu beklemenin güçlüğünü biliyoruz ve size iyi haberleri en kısa sürede verebilmeyi biz de çok arzu ediyoruz...
Patoloji raporları ortalama 20 iş gününde sonuçlanmaktadır.
DEÜ Patoloji Anabilim Dalından Konsültasyon Talebi
DEÜ Patoloji Anabilim Dalından Materyal Gönderme Talimatına buradan ulaşabilirsiniz>>
DEÜ Patoloji Anabilim Dalından incelenecek materyallerin alınması ve gönderilmesi talimatına buradan ulaşabilirsiniz>>
DEÜ Patoloji Anabilim Dalından Konsültasyon Talebi talimatına buradan ulaşabilirsiniz>>
DEÜ Patoloji Arşivinden Blok, Lam ve Patoloji Raporu Talebi talimatına buradan ulaşabilirsiniz>>
DEÜ Patoloji Anabilim Dalı İşlem Listeleri
DEÜ Patoloji Anabilim Dalı İmmünflöresan İşlem Listesine Buradan Ulaşabilirsiniz>>
DEÜ Patoloji Anabilim Dalı İmmünhistokimyasal İşlem Listesine Buradan Ulaşabilirsiniz>>
DEÜ Patoloji Anabilim Dalı Histokimyasal İşlem Listesine Buradan Ulaşabilirsiniz>>
DEÜ Patoloji Anabilim Dalı Moleküler Patoloji İşlem Listesine Buradan Ulaşabilirsiniz>>
Öğretim Üyeleri:
Prof.Dr.Sermin ÖZKAL (BAŞKAN)
Prof.Dr.Kutsal YÖRÜKOĞLU
Prof.Dr.Özgül SAĞOL
Prof.Dr.E.Burçin TUNA
Prof.Dr.Banu LEBE
Prof.Dr.Safiye AKTAŞ
Doç.Dr.Merih GÜRAY DURAK
Doç.Dr.Burçin PEHLİVANOĞLU
Doç.Dr.Anıl AYSAL AĞALAR
Doç.Dr.Zeynep BAYRAMOĞLU
BRANŞLAŞMA, RUTİN HİZMET VE ARAŞTIRMA ALANLARI
Baş-Boyun Patolojisi: Doç.Dr.Burçin Pehlivanoğlu
Dermatopatoloji: Prof. Dr. Banu Lebe
Endokrin Patoloji: Doç. Dr. Merih Güray Durak, Doç.Dr.Anıl Aysa Ağalar
Gastrointestinal Patoloji: Prof. Dr. Özgül Sağol,Doç.Dr.Burçin Pehlivanoğlu, Doç.Dr.Anıl Aysal Ağalar
Hematopatoloji: Prof. Dr. Sermin Özkal, Doç.Dr.Burçin Pehlivanoğlu
Hepatopankreatobilier Sistem Patolojisi: Prof. Dr. Özgül Sağol, Doç.Dr.Anıl Aysal Ağalar
Jinekopatoloji: -Doç.Dr.Zeynep Bayramoğlu
Kardiyovasküler Patoloji:Doç.Dr.Zeynep Bayramoğlu
Kas Patolojisi: Prof.Dr.Safiye Aktaş
Kemik Patolojisi:Prof. Dr. Sermin Özkal
Meme Patolojisi:Doç. Dr. Merih Güray Durak
Nefropatoloji:Doç.Dr.Zeynep Bayramoğlu
Nöropatoloji:Doç.Dr.Burçin Pehlivanoğlu
Oftalmik Patoloji: Prof. Dr. Banu Lebe
Pediatrik ve Perinatal Patoloji: Prof.Dr.Safiye Aktaş
Pulmoner Patoloji: Doç.Dr.Zeynep Bayramoğlu
Üropatoloji: Prof. Dr. Kutsal Yörükoğlu, Prof. Dr. Burçin Tuna
Yumuşak Doku Patolojisi:Prof. Dr. Burçin Tuna
AÇIKLAMA: Mesai Dışı Öğretim Üyesi Özel muayene talepleriniz için lütfen 0 232 4123440 ile iletişim kurunuz.
Sağladığımız Hizmetler:
Anabilim Dalı bünyesinde sitoloji, biyopsi, radikal cerrahi materyallerine tanı verilmekte ve bilimsel otopsi yapılmaktadır.
Türkiye’deki İlk Sanal Mikroskop
Stereolojik İnceleme Yapılan İlk Patoloji Bölümü
İlk Akreditasyon Belgesi Alan Patoloji AD
Diğer Bilgiler:
Patoloji raporları ortalama 20 iş gününde sonuçlanmaktadır.
Patoloji Laboratuvarı Çalışma Saatleri
Günler |
Başlangıç |
Bitiş |
---|---|---|
Pazartesi | 08:00:00 | 17:00:00 |
Sali | 08:00:00 | 17:00:00 |
Çarşamba | 08:00:00 | 17:00:00 |
Perşembe | 08:00:00 | 17:00:00 |
Cuma | 08:00:00 | 17:00:00 |
Patoloji Laboratuvarı Telefon Bilgisi
0 232 412 34 40
Geri bildirimleriniz için
1. https://dehis.deu.edu.tr/kalite/iletisim.php adresine gidiniz.
2. İlgili formu çevrimiçi olarak doldurunuz.
3. Bu bölüm aracılığı ile iletilen şikayetler, kalite komisyonu sekreteri tarafından her gün kontrol edilerek acil durumlar baş teknisyene bildirilir. Diğer bildirimler kalite komisyon toplantısında gündemine getirilir ve gerekli durumlarda düzeltici faaliyet başlatılır ve şikayeti bildirenin e- mail adresine süreçle ilgili yanıt yazılır.
Karşıyaka Polikliniği
HASTALARIMIZIN DİKKATİNE;
POLİKLİNİK BİNAMIZDA YAPILACAK GÜÇLENDİRME VE TADİLAT ÇALIŞMALARI NEDENİYLE 01 OCAK 2016 TARİHİNDEN İTİBAREN GEÇİCİ BİR SÜRE HİZMET VERİLEMEYECEKTİR. BİLGİLERİNİZE
BAŞHEKİMLİK
- Adres
- Cemal Gürsel Caddesi No:368 35530 Karşıyaka - İZMİR
- Telefon
- +90 (232) 412 22 22
- Faks
- +90 (232) 412 64 45
- E-posta
- Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.
Bebek Dostu Hastane
ANNE SÜTÜNÜN ÖNEMİ
Dünya Sağlık Örgütü ve UNICEF , ilk altı ay bebeğe su dahil hiçbir ek gıda verilmemesini, sonrasında 24 aya kadar ek gıdalar ile birlikte emzirmeyi önermektedir. Anne sütü 0-6 aylık bebeklerde vazgeçilmezdir. 2 yaşına kadar da emzirme büyük önem taşımaktadır. Bebekler 0-2 yaş grubunda enfeksiyonlara karşı çok açıktır. Anne sütü bebeklerde bağışıklığı artıran temel besindir. Emzirme, anneyi meme kanseri ve rahim kanseri gibi hastalıklardan korunmaktadır.
EMZİRME DANIŞMANLIĞI MERKEZİ
Annelere emzirme desteği verildiğinde emzirmenin devamlılığı daha fazla sağlanmaktadır. Yeni doğum yapmış annelerde en çok göze çarpan sorunlar arasında bebeğini emzirmede zorluk yaşaması, bebeğin kilo kaybı, sarılığın yükselmesi, memeyi reddetme, annelerde göğüslerin şişmesi, meme çatlakları, meme apsesi (Mastit) yer almaktadır. Annelerin büyük bir bölümü memelerinde meydana gelen sorunlar yüzünden bebeklerini emzirememekte ve erken dönemde mama kullanmaya başlamaktadır. Bu süreç ne kadar doğal da olsa annelere yardım gerekebilir. Emziren anneler güven, cesaret ve desteğe ihtiyaç duyarlar. Bu desteği verecek kişi emzirme gözlemini bilen deneyimli bir hastane çalışanı olmalıdır. Anne bebekle çabuk buluşamadığında emme süreci uzamakta, devamında aile panik yaşayarak yetersizlik hissi, güven kaybı oluşmaktadır.
Emzirme Danışmanlığı Merkezi olarak, Dokuz Eylül Üniversitesi Hastanesi’nde doğum yapan her anneye emzirme eğitimi verilmektedir. Emziren her anne ziyaret edilir, meme muayenesi yapılır, emzirmeleri sorgulanır, hangi teknikle, ne sıklıkla bebeklerini besleyecekleri, kendilerinin nasıl beslenecekleri anlatılır. Bebek emmiyorsa anneye, bebeği besleme yöntemleri, sütünü de nasıl sağacağı ve saklayacağı anlatılır.
Emzirme Danışmanlığı Merkezi olarak bugüne kadar yaklaşık 36 bin anneye emzirme eğitimi ve danışmanlık hizmeti verilmiştir. Dokuz Eylül Üniversitesi Hastanesi’nde gözlenmektedir ki; emzirme oranları ve ilk 6 ay sadece anne sütü ile beslenen bebek sayısı her geçen yıl yükselmektedir.
Hastanemiz, 1999 yılından itibaren “Bebek Dostu Hastane” unvanı almıştır. 2015 yılında Sağlık Bakanlığı tarafından yapılan Bebek Dostu Hastane denetlemesinde Dokuz Eylül Üniversitesi Hastanesi Emzirme Danışmanlığı, çalışmalarından dolayı Sağlık Bakanlığı Üst Kurulu’nca “Teşekkür Belgesi”ne layık görülmüştür.
EMZİRME POLİTİKASI
1.Hastanemiz BEBEK DOSTU HASTANEDİR.Hastanemizde anne sütü ve emzirme uygulamasının korunması, teşvik edilmesi ve desteklenmesi amacıyla bebek formüllerinin pazarlanması ile ilgili uluslar arası yasaya uygun olarak yazılı bir emzirme politikası hazırlanmış olup bu politika düzenli aralıklarla tüm sağlık personelinin bilgisine sunulmaktadır.
a) Hastanemizde oluşturulan standartların devamının sağlanması veri izleme, değerlendirme sistemleri ile yapılmakta,Anne sütü ve emzirme ile ilgili olarak bebeklerin izlenmesi kayıt altına alınmaktadır.
b) Bebek Dostu Hastane önerisine uygun olarak Hastanemizde bebek dostu komitesi vardır.
2. Tüm sağlık Personeli emzirme konusunda annelere destek olmak için gereken bilgi, yetkinlik ve becerilerle donatılması amacıyla eğitilmektedir.
3. Hamile kadınlara ,lohusalara ve aile bireylerine sözlü ve yazılı olarak ,anne sütü ve emzirmenin önemi konusunda eğitim verilmektedir.
4. Bebekler doğumdan sonraki bir saat boyunca (tıbbi bir zorunluluk olmadıkça) Hemşire/ Emzirme Eğitim Hemşiresi gözetiminde ten tene teması kurması sağlanarak emzirilir. Uygun emzirme gerçekleşene dek anneye emzirme desteği sağlanmaya devam edilir.
5. Annelere, emzirmenin nasıl olacağı ve bebeklerinden ayrı kaldıkları durumlarda sütün salgılanmasını nasıl sürdürebilecekleri gösterilmektedir.
6. Hastanemizde doğan tüm bebekler tıbbi bir gereklilik olmadıkça yalnızca anne sütü ile beslenirler , anne sütü dışında herhangi bir sıvı gıda verilmemektedir.İlk 6 ay sadece anne sütü verilmesi devamında ise uygun tamamlayıcı besleme ile beraber emzirmenin 2 yaş ve ötesine kadar sürdürülmesi konusunda aileler bilgilendirilmektedir.
7. Anne ve bebeğin görsel ve tensel teması kolaylıkla sağlayabilecekleri şekilde 24 saat boyunca aynı odada kalmaları sağlanır.Sağlık sorunu olmadıkça ayrı kalmalarına izin verilmemektedir.
8. Anneler bebeğini her istediğinde emzirmesi konusunda teşvik edilmektedir.
9. Hastanemizde biberon ve yalancı emzik gibi aparatlar kullanılmaz, riskleri konusunda annelere eğitim verilir.
10. Annelere taburcu olduktan sonra da emzirmeyi sürdürebilmeleri karşılaşacakları sorunları çözebilmeleri için destek ve bakım hizmetleri verilmektedir.
İletişim bilgileri: 0 232 412 31 65
Sabah: 08:00-10:00
Kalite ve Akreditasyon
Kalite Birimi
Dokuz Eylül Üniversitesi Hastanesi Kalite Birimi, 2007 yılından bu yana faaliyet göstermektedir. Yasal ve kalite komiteleri ile birçok alanda sağlıkta kalite standartlarını yerine getirmektedir. Hastane işleyişi ile ilgili olarak birçok kararlar alıp düzenlemeler yaparak başhekimliğin onayına sunar. Hastanemiz insan odaklı çalışmaktadır. Deneyimli sağlık çalışanları ve modern cihazları ile hastaların sağlıklarına kavuşmasını sağlar. Kalite Birimi, her alanda iyileştirmeler yaparak hizmet kalitesini en üst seviyeye çıkarır. Ayrıca; tesis ile ilgili iyileştirmeler yaparak akıllı hastanelerin öncüsü olmaktadır. İnsani değerlerle, uluslararası kalite standartlarında hastalara hizmet vererek fark yaratır. Bütün çalışanları ve hastalarının eğitimini sağlar. Birimimize, mesai saatleri içerisinde başvurunuzu yapabilirsiniz.
Misyonumuz
Biz, hasta ve çalışan güvenliğini temel alarak Uluslararası standartlarda sağlık hizmeti sunan öncü bir kurumuz.
Vizyonumuz
Dokuz Eylül Üniversitesi Hastanesi, geleceğin Türkiye’sinde;
- Kendini kanıtlamış yetkin kadroları ve çağdaş tesisleriyle hizmet veren,
- Tıbbi hizmetleri en yüksek kalitede, kanıta dayalı ve standart olarak sunan,
- Eğitim, araştırma ve sağlık hizmetlerinde ulusal ve uluslararası düzeyde tercih edilen bir kurum olmayı tüm çalışanlarının katkısıyla başaracaktır.
Temel Değerlerimiz
- İnsana ve emeğe saygı
- Güvenilirlik
- Bilime ve akla dayalı davranmak
- Çalışkanlık
- Ekip olma bilinci
- Profesyonellik
- Yeniliklere açıklık
Politikalarımız
- Adil, destekleyici, fikirlere saygı duyan bilgiye dayalı, süreç bazlı, ulaşılabilir ve merkezi yönetim anlayışımızı, hızlı ve doğru karar verme yeteneğimiz, eğitime verdiğimiz önem ve gelişmiş kurumsal yapımızla koruruz.
- Nitelikli, genç, dinamik, güler yüzlü ve özverili çalışanlarımızın, fikirlerini özgürce ifade edebilmelerini, sorumluluk, dayanışma ve ait olma duygularını, ekip çalışmasına ve multidisipliner uygulamalara gösterdikleri özeni destekler, sürekli öğrenmeye ve gelişime inanırız.
- Görev, yetki ve sorumluluklarımızı bilir, her alanda güçlü iletişim kurar, tüm birimlerimizin ve hizmetlerimizin uluslar arası standartlarda ve en iyi olmasına çalışırız.
- Kanıta dayalı bilimsel yaklaşımımızdan ve etik değerlerimizden ödün vermez, üniversite hastanesi olmanın gücünü, uluslararası alanda araştırma, yayın ve eğitim olanaklarımızla çoğaltır, güvenilir bir kurum olmanın bilincini taşırız.
- Doğru tanı, bakım ve tedaviye yönelik tüm çağdaş yaklaşımları uygular, deneyimlerimizin öğrettikleriyle en iyi hizmeti sunarız.
- Hasta odaklı yaklaşımlarımız, kalite inancımız ve hasta haklarına verdiğimiz önem, hastalarımızın bizden memnun olmasıyla ödüllendirilir.
- Fiziksel ve teknolojik alt yapımızın her zaman çağın gerektirdiği özelliklerde olmasını sağlar, bölgemizdeki güçlü pozitif imajımızın ülkeye yayılmasını amaçlarız.
- Kurumsal ve bireysel performansımızı, her zaman daha iyisi olabileceği inancı ile sürekli ölçer ve iyileştiririz.
- Yurtiçi ve dışında, gerek hastaların gerekse çalışanların bizi tercih etmesini hedeflerken, öncü ve yenilikçi bir kurum olmanın sorumluluğunu taşırız.
- Ülkemizin sağlık politikalarının belirlenmesinde söz sahibi olur, gerek hastaların gerekse çalışanların hak, ihtiyaç ve beklentilerini uygar ülkeler seviyesinde karşılayacak bir sağlık sisteminin oluşmasına önemli katkılarda bulunuruz.
Akredite Olmak
Bir kurum veya kuruluşun, akreditasyon konusunda yetkili bir merci tarafından ilgili tüm standartlarda uygunluk gösterdiğinin tescillenmesi ve belirli aralıklarla denetlenmesidir.
Optimal seviyede hasta bakım kalitesinin geliştirilmesi, güvenilir bir hasta bakım ortamı sağlanması, hasta ve hizmet verenlerin risklerinin azaltılması prensiplerini taşıyan, iyileştirme ve geliştirme çalışmalarının devamlılığını sağlayıcı bir kurum taahhüdüdür.
Sağlık Kurumlarının Akreditasyonu
Hasta bakım kalitesini arttırmak için ihtiyaç duyulan standartların sağlık kurumlarındaki uygulama yeterliliğinin, bağımsız ve kar amacı gütmeyen uluslar arası bir kuruluş tarafından belgelenmesidir.
Kurum Açısından Akreditasyon
- Bakımın iyileştirilmesi ve halkın güveninin artması
- Ödeme yapan makama/devlet kurumuna güvence
- Entegre ve hasta odaklı yönetim
- Kaynakların etkin kullanımı
Tıbbi Personel Açısından Akreditasyon
- Mesleki gelişim ve güvenilirlik
- Kalite ile “bilimi” birleştirmek için güçlü bir çerçeve
- Mesleki değerlendirme ve denetim
Hasta Açısından Akreditasyon
- Kaliteye odaklı bir kurum
- Hasta Haklarına saygı
- Anlaşılır eğitim ve iletişim
- Bakım kararlarına ve bakım süreçlerine katılım
- Ağrı yönetimi
- Doğru tanı, doğru tedavi
Hasta Güvenlik Hedefleri
- Hasta Kimliğinin Doğrulanması
- Etkili İletişimin Geliştirilmesi
- Yüksek Riskli İlaç Güvenliği
- Yanlış Taraf, Yanlış Hasta, Yanlış İşlem Cerrahisi
- Hastane İnfeksiyon Risklerinin Azaltılması
- Hasta Düşme Riskinin Azaltılması
İletişim
Birim Sorumlusu: +90 (232) 4122422
Birim Çalışanı : +90 (232) 4129832
Birim Çalışanı : +90 (232) 4129833
E-posta: kalite.hastane[@]deu.edu.tr
Önemli Linkler
Nevvar& Salih İşgören Çocuk Hastanesi
Poliklinik Hizmetleri
Dokuz Eylül Üniversitesi Nevvar & Salih İŞGÖREN Hastanesi Poliklinikleri hafta içi her gün 08:00 - 17:00 saatleri arasında sizlerin hizmetine hazırdır. Poliklinik hizmetlerimizden düzenli bir şekilde yararlanabilmeniz için poliklinik işleyişimizle ilgili bilgi edininiz. Poliklinik evrak işlemleri ile ilgili sorularınızı Danışma Memurlarına veya Poliklinik Sekreterlerine, tedaviniz ve tıbbi işlemleriniz ile ilgili sorularınızı Doktorunuza yöneltiniz.
Hastanemiz kuralları sizlere daha iyi hizmet verebilmek için konulmuştur. Herhangi bir sorun ile karşılaştığınızda görevli Memur ile tartışmayınız. Sorunlarınızı Hastane yöneticilerine iletiniz. Lütfen Hastane kurallarına uyunuz! Sizleri ikaz eden görevlilere yardımcı olunuz.
Poliklinik İşlemlerinde Genel Kurallar
Poliklinik kayıt işlemleri her Polikliniğin Sekreterliğince yapılır. Polikliniğe başvuran SGK(EMEKLİ SANDIĞI, SSK, BAĞ-KUR, 657 sayılı Devlet Memurları, 18 yaş altı çocuklar, işsizlik ödeneğinden yarlanan Gaziler, Askeriye ve bu kurumların bakmakla yükümlü oldukları yakınları) hastalarına T.C. Kimlik numarasını gösterir resmi kimlik ile işlem yapılır ve medula sistemi üzerinden provizyon alınır. Yeşil Kart bankalara mensup hastalar ise sevk ile başvurmak zorundadır.
Polikliniğe kaydı yapılan hastaların dosyası arşiv görevlileri tarafından ilgili Polikliniğe getirilir. Hasta ve Hasta yakınlarına dosya verilmez.
Dosyası gelen hastalar Poliklinik Doktoru tarafından sıralı muayene edilir. Muayene sonunda dosyalarınız mutlaka ilgili Poliklinik Sekreterine teslim ediniz. Dosyalarınızı Hastane dışına çıkarmayınız.
Muayene sonucu istenen tetkik ve tahliller için HASTA YÖNLENDİRME FORMU ile birlikte ilgili birime gidiniz. Labaratuvar ve Patoloji sonuçlarınızı www.hastane.deu.edu.tr adresinden alabilirsiniz. Muayene sonrası doktorunuz kontrole gelmenizi isteyebilir. Tetkik ve kontrol muayenesi için randevu alınız.
Nevvar & Salih İŞGÖREN Çocuk Hastanesi
İnternetten ve Poliklinik Sekreterliğinden Günlük Randevu Veren Poliklinikler
Hastanemiz http://www.hastane.deu.edu.tr internet adresinden E-RANDEVU ALMA linkini tıklayarak ya da poliklinik sekreterliğine ayaktan başvurarak günlük olarak (kontenjan dahilinde) aşağıda belirtilen polikliniklere randevu alabilirsiniz.
Bölüm | Randevu Günü | Randevu Saati | Randevu Yeri | Telefon |
---|---|---|---|---|
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları | Her gün | 19:00 - 23:00 | İnternet | |
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları | Her gün | 08:00 | Polk. Sekr. | 26260 |
Enfeksiyon Polikliniği | Her gün | 19:00 - 23:00 | İnternet | |
Enfeksiyon Polikliniği | Her gün | 08:00 | Polk. Sekr. | 26260 |
Hematoloji Polikliniği | Her gün | 19:00 - 23:00 | İnternet | |
Hematoloji Polikliniği | Her gün | 08:00 | Polk. Sekr. | 26150 |
Onkoloji Polikliniği | Her gün | 19:00 - 23:00 | İnternet | |
Onkoloji Polikliniği | Her gün | 08:00 | Polk. Sekr. | 26150 |
Endokrinoloji Polikliniği | Her gün | 19:00 - 23:00 | İnternet | |
Endokrinoloji Polikliniği | Her gün | 08:00 | Polk. Sekr. | 26205 |
Nefroloji Polikliniği | Her gün | 19:00 - 23:00 | İnternet | |
Nefroloji Polikliniği | Her gün | 08:00 | Polk. Sekr. | 26205 |
Gastroenteroloji Polikliniği | Her gün | 19:00 - 23:00 | İnternet | |
Gastroenteroloji Polikliniği | Her gün | 08:00 | Polk. Sekr. | 26205 |
Romatoloji Polikliniği | Her gün | 19:00 - 23:00 | İnternet | |
Romatoloji Polikliniği | Her gün | 08:00 | Polk. Sekr. | 26115 / 26225 |
Nöroloji Polikliniği | Her gün | 19:00 - 23:00 | İnternet | |
Alerji Polikliniği | Her gün | 19:00 - 23:00 | İnternet | |
Alerji Polikliniği | Her gün | 08:00 | Polk. Sekr. | 26065 |
İmmunoloji ve Alerji Polikliniği | Her gün | 19:00 - 23:00 | İnternet | |
İmmunoloji ve Alerji Polikliniği | Her gün | 08:00 | Polk. Sekr. | 26065 |
Genetik Polikliniği | Her gün | 19:00 - 23:00 | İnternet | |
Genetik Polikliniği | Her gün | 08:00 | Polk. Sekr. | 26065 |
Kardiyoloji Polikliniği | Her gün | 19:00 - 23:00 | İnternet | |
Kardiyoloji Polikliniği | Her gün | 08:00 | Polk. Sekr. | 26185 |
Yeni Doğan Polikliniği | Her gün | 19:00 - 23:00 | İnternet | |
Yeni Doğan Polikliniği | Her gün | 08:00 | Polk. Sekr. | 26290 |
Sağlıklı Çocuk İzlem Polikliniği (Sosyal Pediatri) | Her gün | 19:00 - 23:00 | İnternet | |
Sağlıklı Çocuk İzlem Polikliniği (Sosyal Pediatri) | Her gün | 08:00 | Polk. Sekr. | 26290 |
Danışma | 26010 / 26011 |
Hemşirelik Hizmetleri Müdürlüğü
HEMŞİRELİK HİZMETLERİMİZ
HEMŞİRELİK ANLAYIŞIMIZ
Hemşirelik hizmetlerimiz sağlığın geliştirilmesi ve yükseltilmesi, yaşam kalitesinin arttırılması, hasta ve hasta yakınlarının bütüncül bir yaklaşımla temel ve yaşamsal gereksinimlerinin karşılanması için insana hizmeti esas alarak ihtiyaç olan en iyi bakımı vermeyi amaç edinmektedir. Kurumumuzda hasta ve çalışanlarımızın güvenliği ve memnuniyeti ön planda tutularak bilimsel gelişmelerin ışığında, sürekli yenilenen, kendini geliştiren hemşirelik hizmeti sunulmaktadır.
DEĞERLERİMİZ
Hemşireliği bilim ve sanat olarak icra etme, insan onuruna saygı, kendine ve diğerlerine sevgi, şefkat ve merhamet ile yaklaşma, inanç ve umudu aşılama, yardım edici ve güve verici iletişim, kendine ve diğerlerine duyarlı olma, varlığını paylaşma/varlığını sunma, empati kurma, mesleki otonomi, problem çözme, ekip iş birliği, inovatif yaklaşım sergileme, ulaşılabilir olma, rol model olma, değişim liderleri olma, cesaret ve risk alma, adalet, eşitlik, doğruluk, esneklik, gönüllülük, etkinlik, etkililik, süreklilik, verimlilik.
KALİTE POLİTİKAMIZ
Hemşirelik hizmetlerinin sürekli iyileştirme felsefesi doğrultusunda;
• Çalışan/hasta memnuniyetini ve güvenliğini sağlayan,
• İnsan hakları ve etik değerlere saygı duyan,
• Hasta bakımı ve çalışana yaklaşımda; birey-aile merkezli bakım ile bütüncül yaklaşımı sergileyen,
• Ekip iş birliği ve katılımcı yönetim anlayışını benimseyen,
• Ulusal ve uluslararası alanda sunulan ve yönetilen hemşirelik bakımında örnek olmaktır.
VİZYONUMUZ
Hemşirelik bakımında ulusal ve uluslararası kanıta dayalı bilimsel bilgi ile bütünleşmiş, hastalara/meslektaşlara saygı ve özenin esas olduğu hemşirelik hizmetlerinin sunumu ve yönetimi ile mesleki alana yön belirleyen tercih edilen olmaktır.
MİSYONUMUZ
Etik ilkeler doğrultusunda çalışan/hasta güvenliği ve memnuniyeti önemseyerek ulusal ve uluslararası standartlarda hemşirelik hizmetlerini sunmaktır.
TARİHÇE
Dokuz Eylül Üniversite Hastanesi 1982 yılında kurulmuştur ve poliklinik hizmetleri ile hizmet vermeye başlamıştır. Poliklinik hizmetleri Başhemşiresi Selma İnan 1982-1984 yılları arasında görev yapmıştır. Yataklı klinikler olarak hizmet vermeye başladığımızda Başhemşirelik görevini Meral Tarım 1984-1990 yılları arasında yerine getirmiştir. İlk Başhemşire Yardımcıları Yük. Hem. Hadiye Köroğlu ve Hem. Gültekin İmre’dir.
1990 yılında rektörlük senato kararıyla hemşirelik yönetimi Hemşirelik Hizmetleri Müdürlüğü olarak değiştirilmiştir. İlk Hemşirelik Hizmetleri Müdürü Dokuz Eylül Üniversitesi Hemşirelik Fakültesinden, Prof. Dr. Gülseren Kocaman ve Hemşirelik
Hizmetleri Müdür Yardımcıları Prof. Dr. Hülya Okumuş, Prof. Dr. Ayşe Özcan 1990-1997 yılları arasında görev yapmışlardır.
Klinisyen hemşireler arasından seçimle göreve gelen ilk Hemşirelik Hizmetleri Müdürü Uzm. Hem. Hülya Deniz 1998-2001 yılları arasında çalışmıştır. Sonraki yıllarda görev yapan Hemşirelik Hizmetleri Müdürleri;
Uzm. Hem. Bedriye Turhan 2001-2004
Yük. Hem. Seyyare Kurt 2004-2008
Yük. Hem. Gülay Eşrefgil 2008-2012
Yük. Hem. Saliha Özdöker 2012-2016
Yük. Hem. Seyyare Kurt 2016-2018
Dr. Ebru Melek Benligül 2018-2020
Uzm. Emre Yıldız 2020-2022
Yük. Hem. Figen Akbalık 2022-2023
Uzm. Hem. Özlem Sultan Dernek 2023-
Hastane Başmüdürlüğü
Hastane Başhekimliği
Prof. Dr. Sefa KURT
Başhekim
https://avesis.deu.edu.tr/sefa.kurt
Prof. Dr. Ali Necati GÖKMEN
Başhekim Yardımcısı
https://avesis.deu.edu.tr/necati.gokmen
Prof. Dr. Ayşe Aydan ÖZKÜTÜK
Başhekim Yardımcısı
https://avesis.deu.edu.tr/aydan.ozkutuk
Prof. Dr. Ahmet Okay ÇAĞLAYAN
Başhekim Yardımcısı
https://avesis.deu.edu.tr/ahmetokay.caglayan
Prof. Dr. Tuncay KÜME
Başhekim Yardımcısı
https://avesis.deu.edu.tr/tuncay.kume
Prof. Dr. Eda KARADAĞ ÖNCEL
Başhekim Yardımcısı
https://avesis.deu.edu.tr/eda.karadagoncel
Doç. Dr. Orhan KALEMCİ
Başhekim Yardımcısı
https://avesis.deu.edu.tr/orhan.kalemci
Üniversite Rektörlüğü
REKTÖR
Prof. Dr. Bayram YILMAZ
Rektör YardımcısıProf. Dr. Caner ÇAVDAR |
Rektör YardımcısıProf. Dr. Dilşen İNCE ERDOĞAN |
Rektör YardımcısıProf. Dr. Hamdi Şükür KILIÇ |
Genel Sekreter
Engin BASMACIBu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.
Onur YILMAZ Genel Sekreter Yardımcısı
|
Ahmet Oktay ÖZTOP Genel Sekreter Yardımcısı
|