İletişim Bilgilerimiz

world-map

Dokuz Eylül Üniversitesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi

Adres:  İnciraltı Mahallesi Mithatpaşa cad. no:1606  Balçova / İzmir
Telefon: +90 (232) 412 22 22
Faks: +90 (232) 412 97 97

Otobüs ile Ulaşım : >> 5 | 6 | 78 | 82 | 305551 | 971 | 975 | 981 | 982 | 983 | 984 | 985 | 987 | 

Otobüsüm nerede, Durak bilgileri, Ulaşım saatleri ile ilgili detaylı bilgi için tıklayınız


Gemi Hatları | Hava Limanından Ulaşım

 

 

 

 

 

 


 DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ HASTANESİ ARAÇ PARK YERİ PLANI

 


HAZIR

HAZIR2

Patoloji Laboratuvarı

Tetkik sonuçlarım   kalite   poliklinik rehber   labaratuvar   hasta haklari   Merkez Lab Geri Bildirim

Birim Hakkında:

Dokuz Eylül Üniversite Hastanesi Patoloji Bölümü

 

Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi Tıbbi Patoloji Anabilim Dalı ve Laboratuvarı 1979 yılından beri hizmet vermektedir. İmmünohistokimya, histokimya, elektron mikroskopi, immünfloresan ve moleküler tetkiklerin kullanıldığı departmanımızda 12 öğretim üyesi bulunmaktadır. Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi Tıbbi Patoloji Anabilim Dalı ve Laboratuvarı 02 Mart 2012 tarihinde TÜRKAK tarafından ISO /IEC 17020 A TİPİ MUAYENE KURULUŞU  olarak akredite edilmiştir.  28 Şubat 2021 yılında ise TÜRKAK (Türk Akreditasyon Kurumu) tarafından ISO 15189 standardına göre akredite edilmiştir. 28 Şubat 2025 tarihine kadar tekrar akredite olarak kalitesini kanıtlamıştır.

KALİTE POLİTİKAMIZ

  1. Kurumumuzun İlkeleri Doğrultusunda Evrensel Ölçütlere Uygun Bilimsel Ürünler Vermek
  2. Patolojinin Yer Aldığı Her Eğitim Düzeyinde (Lisans, Lisansüstü, Tıpta Uzmanlık, Doktora) Nitelikli Ve Güncel Bilimsel Gerçeklere Dayalı Eğitim Yürütmek
  3. Eğitsel Ve Bilimsel Süreçlerin Ayrılmaz Bir Parçası Olan Hasta Hizmetlerinde İyi Laboratuvar Uygulamaları Ve Tıbbi Etik Kurallara Bağlı Kalarak, Çağdaş Ve Bilimsel Ölçütlerde En Yüksek Kalitede Tıbbi Laboratuvar Hizmeti Vermek
  4. Kalite Yönetim Sisteminde Tanımlanmış Olduğu Üzere, Hasta Hakları, Tarafsızlık Ve Hasta Bilgilerinin Mahremiyeti İlkelerinin, Tıbbi Patoloji Anabilim Dalı Ve Laboratuvarının Tüm Çalışanları Tarafından Uygulanmasını Hedeflemek
  5. Bilimsel Çalışma, Eğitim Ve Hasta Hizmetleri Esnasında, Kalite Standardımıza Uygun Olarak; Çalışan Sağlığı Ve Güvenli Çalışma Ortamı, Teknik Kontrolleri Standardize Edilmiş Ve Takipli Cihaz Kullanımı, Çevre Güvenliği Önlemlerinden Taviz Vermeden, Eksiksiz Ve Güncel Bilimsel Gelişmeler Işığında Hasta Patoloji Raporu Hazırlamak

Hastalarımız için Bilgiler:

Hastalarımıza patoloji rapor sonucu ile ilgili bildirilen tarihler,  incelenecek sıvı ya da organ örneğine göre değişmektedir. Verilen süre bilgisi ortalamalara dayalı bir veridir. Patoloji uzmanları doku örneklerini mikroskobik olarak değerlendirirken, elde ettikleri bulgulara dayanarak ek incelemeler planlarlar ve gerçekleştirirler. Bu planlamalar sizin patoloji uzmanı tarafından muayeneniz başlamadan öngörülemez. Nasıl ki bazen hastaneye yatan bir hasta planlanandan fazla yatmak zorunda kalırsa, patolojik inceleme de beklenenden fazla sürebilir. Tüm çabamız hastalarımıza en doğru tanıyı ve eksiksiz, tedavilerini en iyi ve bilimsel şekilde yönlendirebilecek “patoloji rapor”nu verebilmektir. Bu nedenle gecikmeleri en aza indirmeye çalışsak da, bazı hastaların sonucunda gecikme olabilecektir. Patoloji sonucu beklemenin güçlüğünü biliyoruz ve size iyi haberleri en kısa sürede verebilmeyi biz de çok arzu ediyoruz...


Patoloji raporları ortalama 20 iş gününde sonuçlanmaktadır.
Sonuçlarınıza Buraya Tıklayarak Ulaşabilirsiniz>>>


DEÜ Patoloji Anabilim Dalından Konsültasyon Talebi

DEÜ Patoloji Anabilim Dalından Materyal Gönderme Talimatına buradan ulaşabilirsiniz>>

DEÜ Patoloji Anabilim Dalından incelenecek materyallerin alınması ve gönderilmesi talimatına buradan ulaşabilirsiniz>>

DEÜ Patoloji Anabilim Dalından Konsültasyon Talebi talimatına buradan ulaşabilirsiniz>>

DEÜ Patoloji Arşivinden Blok, Lam ve Patoloji Raporu Talebi talimatına buradan ulaşabilirsiniz>> 


DEÜ Patoloji Anabilim Dalı İşlem Listeleri

DEÜ Patoloji Anabilim Dalı İmmünflöresan İşlem Listesine Buradan Ulaşabilirsiniz>>

DEÜ Patoloji Anabilim Dalı İmmünhistokimyasal İşlem Listesine Buradan Ulaşabilirsiniz>>

DEÜ Patoloji Anabilim Dalı Histokimyasal İşlem Listesine Buradan Ulaşabilirsiniz>>

DEÜ Patoloji Anabilim Dalı Moleküler Patoloji İşlem Listesine Buradan Ulaşabilirsiniz>> 


Öğretim Üyeleri:

Prof.Dr.Özgül SAĞOL (BAŞKAN)
Prof.Dr.Kutsal YÖRÜKOĞLU
Prof.Dr.Sülen SARIOĞLU
Prof.Dr.Erdener ÖZER
Prof.Dr.E.Burçin TUNA
Prof.Dr.Banu LEBE
Prof.Dr.Sermin ÖZKAL
Prof.Dr.Safiye AKTAŞ
Doç.Dr.Duygu GÜREL
Doç.Dr.Merih GÜRAY DURAK
Doç.Dr.Burçin PEHLİVANOĞLU
Doç.Dr.Anıl AYSAL AĞALAR

BRANŞLAŞMA, RUTİN HİZMET VE ARAŞTIRMA ALANLARI

Baş-Boyun Patolojisi:            Prof. Dr. Sülen Sarıoğlu
Dermatopatoloji:                  Prof. Dr. Banu Lebe
Endokrin Patoloji:                 Prof. Dr. Sülen Sarıoğlu, Doç. Dr. Merih Güray Durak, Doç.Dr.Anıl Aysa Ağalar, Prof.Dr.E.Burçin Tuna
Gastrointestinal Patoloji:       Prof. Dr. Sülen Sarıoğlu, Prof. Dr. Özgül Sağol,
Hematopatoloji:                   Prof. Dr. Sermin Özkal, Doç.Dr.Burçin Pehlivanoğlu
Hepatopankreatobilier Sistem Patolojisi: Prof. Dr. Özgül Sağol, Doç.Dr.Anıl Aysal Ağalar
Jinekopatoloji: -
Kardiyovasküler Patoloji:       Doç. Dr. Duygu Gürel
Kas Patolojisi:                       Prof. Dr. Erdener Özer
Kemik Patolojisi:                   Prof. Dr. Sermin Özkal
Meme Patolojisi:                   Doç. Dr. Merih Güray Durak, Doç. Dr. Duygu Gürel
Nefropatoloji:                       Prof. Dr. Sülen Sarıoğlu
Nöropatoloji:                        Prof. Dr. Erdener Özer
Oftalmik Patoloji:                  Prof. Dr. Banu Lebe
Pediatrik ve Perinatal Patoloji: Prof. Dr. Erdener Özer, Prof.Dr.Safiye Aktaş
Pulmoner Patoloji:                 Doç. Dr. Duygu Gürel
Üropatoloji:                          Prof. Dr. Kutsal Yörükoğlu, Prof. Dr. Burçin Tuna
Yumuşak Doku Patolojisi:       Prof. Dr. Burçin Tuna


AÇIKLAMA: Mesai Dışı Öğretim Üyesi Özel muayene talepleriniz için lütfen 0 232 4123440 ile iletişim kurunuz.


Sağladığımız Hizmetler:

Anabilim Dalı bünyesinde sitoloji, biyopsi, radikal cerrahi materyallerine tanı verilmekte ve bilimsel otopsi yapılmaktadır.

Türkiye’deki İlk Sanal Mikroskop

Dokuz Eylül Üniversitesi Türkiyenin İlk sanal Mikroskobu


Stereolojik İnceleme Yapılan İlk Patoloji Bölümü

Dokuz Eylül Üniversitesi Türkiyenin Stereolojik İnceleme Yapılan İlk Patoloji Bölümü


İlk Akreditasyon Belgesi Alan Patoloji AD

Dokuz Eylül Üniversitesi İlk Akreditasyon Belgesi Alan Patoloji Aanabilim Dalı


Diğer Bilgiler:

Patoloji raporları ortalama 10 iş gününde sonuçlanmaktadır.
Sonuçlarınıza Buraya Tıklayarak Ulaşabilirsiniz>>>


Patoloji Laboratuvarı Çalışma Saatleri


Günler

Başlangıç

Bitiş

Pazartesi 08:00:00 17:00:00
Sali 08:00:00 17:00:00
Çarşamba 08:00:00 17:00:00
Perşembe 08:00:00 17:00:00
Cuma 08:00:00 17:00:00

Patoloji Laboratuvarı Telefon Bilgisi

0 232 412 34 40

Karşıyaka Polikliniği

Dokuz Eylül Üniversitesi Karşıyaka Polikliniği

HASTALARIMIZIN DİKKATİNE;

POLİKLİNİK BİNAMIZDA YAPILACAK GÜÇLENDİRME VE TADİLAT ÇALIŞMALARI NEDENİYLE 01 OCAK 2016 TARİHİNDEN İTİBAREN GEÇİCİ BİR SÜRE HİZMET VERİLEMEYECEKTİR. BİLGİLERİNİZE 


BAŞHEKİMLİK

  • Adres
  • Cemal Gürsel Caddesi No:368 35530 Karşıyaka - İZMİR
  • Telefon
  • +90 (232) 412 22 22
  • Faks
  • +90 (232) 412 64 45
  • E-posta
  • Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.

Bebek Dostu Hastane

bebek dostu deu hastane

ANNE SÜTÜNÜN ÖNEMİ

Dünya Sağlık Örgütü ve UNICEF , ilk altı ay bebeğe su dahil hiçbir ek gıda verilmemesini, sonrasında 24  aya kadar ek gıdalar ile birlikte emzirmeyi önermektedir. Anne sütü 0-6 aylık bebeklerde vazgeçilmezdir. 2 yaşına kadar da emzirme büyük önem taşımaktadır. Bebekler 0-2 yaş grubunda enfeksiyonlara karşı çok açıktır. Anne sütü bebeklerde bağışıklığı artıran temel besindir. Emzirme, anneyi meme kanseri ve rahim kanseri gibi hastalıklardan korunmaktadır.

EMZİRME DANIŞMANLIĞI MERKEZİ

Annelere emzirme desteği verildiğinde emzirmenin devamlılığı daha fazla sağlanmaktadır. Yeni doğum yapmış annelerde en çok göze çarpan sorunlar arasında bebeğini emzirmede zorluk yaşaması, bebeğin kilo kaybı, sarılığın yükselmesi, memeyi reddetme, annelerde göğüslerin şişmesi, meme çatlakları, meme apsesi (Mastit) yer almaktadır. Annelerin büyük bir bölümü memelerinde  meydana gelen sorunlar  yüzünden bebeklerini emzirememekte  ve erken dönemde mama kullanmaya başlamaktadır. Bu süreç ne kadar doğal da olsa annelere yardım gerekebilir. Emziren anneler  güven, cesaret ve desteğe ihtiyaç duyarlar. Bu desteği verecek kişi emzirme gözlemini bilen deneyimli bir  hastane çalışanı olmalıdır. Anne bebekle çabuk buluşamadığında emme süreci uzamakta, devamında aile panik yaşayarak yetersizlik hissi, güven kaybı oluşmaktadır.



Emzirme Danışmanlığı Merkezi olarak, Dokuz Eylül Üniversitesi Hastanesi’nde doğum yapan her anneye emzirme eğitimi verilmektedir. Emziren her anne ziyaret edilir, meme muayenesi yapılır, emzirmeleri sorgulanır, hangi teknikle, ne sıklıkla bebeklerini besleyecekleri, kendilerinin  nasıl beslenecekleri anlatılır. Bebek emmiyorsa anneye, bebeği besleme yöntemleri, sütünü de nasıl sağacağı  ve saklayacağı anlatılır.     

Emzirme Danışmanlığı Merkezi olarak bugüne kadar yaklaşık 36 bin anneye emzirme eğitimi ve danışmanlık hizmeti verilmiştir. Dokuz Eylül Üniversitesi Hastanesi’nde gözlenmektedir ki;  emzirme oranları ve ilk 6 ay sadece anne sütü ile beslenen bebek sayısı her geçen yıl yükselmektedir.

Hastanemiz, 1999 yılından itibaren  “Bebek Dostu Hastane” unvanı almıştır.  2015 yılında Sağlık Bakanlığı tarafından yapılan Bebek Dostu Hastane denetlemesinde Dokuz Eylül Üniversitesi Hastanesi Emzirme Danışmanlığı, çalışmalarından dolayı Sağlık Bakanlığı Üst Kurulu’nca “Teşekkür Belgesi”ne  layık  görülmüştür.

anne sutu mucizesi

EMZİRME POLİTİKASI

1.Hastanemiz BEBEK DOSTU HASTANEDİR.Hastanemizde anne sütü ve emzirme uygulamasının korunması, teşvik edilmesi ve desteklenmesi amacıyla bebek formüllerinin pazarlanması ile ilgili uluslar arası yasaya uygun olarak yazılı bir emzirme politikası hazırlanmış olup bu politika düzenli aralıklarla tüm sağlık personelinin bilgisine sunulmaktadır.
a) Hastanemizde oluşturulan standartların devamının sağlanması veri izleme, değerlendirme sistemleri ile yapılmakta,Anne sütü ve emzirme ile ilgili olarak bebeklerin izlenmesi kayıt altına alınmaktadır.
b) Bebek Dostu Hastane önerisine uygun olarak Hastanemizde bebek dostu komitesi vardır.
2. Tüm sağlık Personeli emzirme konusunda annelere destek olmak için gereken bilgi, yetkinlik ve becerilerle donatılması amacıyla eğitilmektedir.
3. Hamile kadınlara ,lohusalara ve aile bireylerine sözlü ve yazılı olarak ,anne sütü ve emzirmenin önemi konusunda eğitim verilmektedir.
4. Bebekler doğumdan sonraki bir saat boyunca (tıbbi bir zorunluluk olmadıkça) Hemşire/ Emzirme Eğitim Hemşiresi gözetiminde ten tene teması kurması sağlanarak emzirilir. Uygun emzirme gerçekleşene dek anneye emzirme desteği sağlanmaya devam edilir.
5. Annelere, emzirmenin nasıl olacağı ve bebeklerinden ayrı kaldıkları durumlarda sütün salgılanmasını nasıl sürdürebilecekleri gösterilmektedir.
6. Hastanemizde doğan tüm bebekler tıbbi bir gereklilik olmadıkça yalnızca anne sütü ile beslenirler , anne sütü dışında herhangi bir sıvı gıda verilmemektedir.İlk 6 ay sadece anne sütü verilmesi devamında ise uygun tamamlayıcı besleme ile beraber emzirmenin 2 yaş ve ötesine kadar sürdürülmesi konusunda aileler bilgilendirilmektedir.
7. Anne ve bebeğin görsel ve tensel teması kolaylıkla sağlayabilecekleri şekilde 24 saat boyunca aynı odada kalmaları sağlanır.Sağlık sorunu olmadıkça ayrı kalmalarına izin verilmemektedir.
8. Anneler bebeğini her istediğinde emzirmesi konusunda teşvik edilmektedir.
9. Hastanemizde biberon ve yalancı emzik gibi aparatlar kullanılmaz, riskleri konusunda annelere eğitim verilir.
10. Annelere taburcu olduktan sonra da emzirmeyi sürdürebilmeleri karşılaşacakları sorunları çözebilmeleri için destek ve bakım hizmetleri verilmektedir.

İletişim bilgileri: 0 232 412 31 65
Sabah: 08:00-10:00

Kalite ve Akreditasyon

        


deu hastane kalite birimi ekib

Kalite Birimi

Dokuz Eylül Üniversitesi Hastanesi Kalite Birimi, 2007 yılından bu yana faaliyet göstermektedir. Yasal ve kalite komiteleri ile birçok alanda sağlıkta kalite standartlarını yerine getirmektedir. Hastane işleyişi ile ilgili olarak birçok kararlar alıp düzenlemeler yaparak başhekimliğin onayına sunar. Hastanemiz insan odaklı çalışmaktadır. Deneyimli sağlık çalışanları ve modern cihazları ile hastaların sağlıklarına kavuşmasını sağlar. Kalite Birimi, her alanda iyileştirmeler yaparak hizmet kalitesini en üst seviyeye çıkarır. Ayrıca; tesis ile ilgili iyileştirmeler yaparak akıllı hastanelerin öncüsü olmaktadır. İnsani değerlerle, uluslararası kalite standartlarında hastalara hizmet vererek fark yaratır. Bütün çalışanları ve hastalarının eğitimini sağlar. Birimimize, mesai saatleri içerisinde başvurunuzu yapabilirsiniz.

Misyonumuz

Biz, hasta ve çalışan güvenliğini temel alarak Uluslararası standartlarda sağlık hizmeti sunan öncü bir kurumuz.

Vizyonumuz

Dokuz Eylül Üniversitesi Hastanesi, geleceğin Türkiye’sinde;

  • Kendini kanıtlamış yetkin kadroları ve çağdaş tesisleriyle hizmet veren,
  • Tıbbi hizmetleri en yüksek kalitede, kanıta dayalı ve standart olarak sunan,
  • Eğitim, araştırma ve sağlık hizmetlerinde ulusal ve uluslararası düzeyde tercih edilen bir kurum olmayı tüm çalışanlarının katkısıyla başaracaktır.

Temel Değerlerimiz

  • İnsana ve emeğe saygı
  • Güvenilirlik
  • Bilime ve akla dayalı davranmak
  • Çalışkanlık
  • Ekip olma bilinci
  • Profesyonellik
  • Yeniliklere açıklık

Politikalarımız

  • Adil, destekleyici, fikirlere saygı duyan bilgiye dayalı, süreç bazlı, ulaşılabilir ve merkezi yönetim anlayışımızı, hızlı ve doğru karar verme yeteneğimiz, eğitime verdiğimiz önem ve gelişmiş kurumsal yapımızla koruruz.
  • Nitelikli, genç, dinamik, güler yüzlü ve özverili çalışanlarımızın, fikirlerini özgürce ifade edebilmelerini, sorumluluk, dayanışma ve ait olma duygularını, ekip çalışmasına ve multidisipliner uygulamalara gösterdikleri özeni destekler, sürekli öğrenmeye ve gelişime inanırız.
  • Görev, yetki ve sorumluluklarımızı bilir, her alanda güçlü iletişim kurar, tüm birimlerimizin ve hizmetlerimizin uluslar arası standartlarda ve en iyi olmasına çalışırız.
  • Kanıta dayalı bilimsel yaklaşımımızdan ve etik değerlerimizden ödün vermez, üniversite hastanesi olmanın gücünü, uluslararası alanda araştırma, yayın ve eğitim olanaklarımızla çoğaltır, güvenilir bir kurum olmanın bilincini taşırız.
  • Doğru tanı, bakım ve tedaviye yönelik tüm çağdaş yaklaşımları uygular, deneyimlerimizin öğrettikleriyle en iyi hizmeti sunarız.
  • Hasta odaklı yaklaşımlarımız, kalite inancımız ve hasta haklarına verdiğimiz önem, hastalarımızın bizden memnun olmasıyla ödüllendirilir.
  • Fiziksel ve teknolojik alt yapımızın her zaman çağın gerektirdiği özelliklerde olmasını sağlar, bölgemizdeki güçlü pozitif imajımızın ülkeye yayılmasını amaçlarız.
  • Kurumsal ve bireysel performansımızı, her zaman daha iyisi olabileceği inancı ile sürekli ölçer ve iyileştiririz.
  • Yurtiçi ve dışında, gerek hastaların gerekse çalışanların bizi tercih etmesini hedeflerken, öncü ve yenilikçi bir kurum olmanın sorumluluğunu taşırız.
  • Ülkemizin sağlık politikalarının belirlenmesinde söz sahibi olur, gerek hastaların gerekse çalışanların hak, ihtiyaç ve beklentilerini uygar ülkeler seviyesinde karşılayacak bir sağlık sisteminin oluşmasına önemli katkılarda bulunuruz.

Akredite Olmak

Bir kurum veya kuruluşun, akreditasyon konusunda yetkili bir merci tarafından ilgili tüm standartlarda uygunluk gösterdiğinin tescillenmesi ve belirli aralıklarla denetlenmesidir.

Optimal seviyede hasta bakım kalitesinin geliştirilmesi, güvenilir bir hasta bakım ortamı sağlanması, hasta ve hizmet verenlerin risklerinin azaltılması prensiplerini taşıyan, iyileştirme ve geliştirme çalışmalarının devamlılığını sağlayıcı bir kurum taahhüdüdür.

Sağlık Kurumlarının Akreditasyonu

Hasta bakım kalitesini arttırmak için ihtiyaç duyulan standartların sağlık kurumlarındaki uygulama yeterliliğinin, bağımsız ve kar amacı gütmeyen uluslar arası bir kuruluş tarafından belgelenmesidir.

Kurum Açısından Akreditasyon

  • Bakımın iyileştirilmesi ve halkın güveninin artması
  • Ödeme yapan makama/devlet kurumuna güvence
  • Entegre ve hasta odaklı yönetim
  • Kaynakların etkin kullanımı

Tıbbi Personel Açısından Akreditasyon

  • Mesleki gelişim ve güvenilirlik
  • Kalite ile “bilimi” birleştirmek için güçlü bir çerçeve
  • Mesleki değerlendirme ve denetim

Hasta Açısından Akreditasyon

  • Kaliteye odaklı bir kurum
  • Hasta Haklarına saygı
  • Anlaşılır eğitim ve iletişim
  • Bakım kararlarına ve bakım süreçlerine katılım
  • Ağrı yönetimi
  • Doğru tanı, doğru tedavi

Hasta Güvenlik Hedefleri

  • Hasta Kimliğinin Doğrulanması
  • Etkili İletişimin Geliştirilmesi
  • Yüksek Riskli İlaç Güvenliği
  • Yanlış Taraf, Yanlış Hasta, Yanlış İşlem Cerrahisi
  • Hastane İnfeksiyon Risklerinin Azaltılması
  • Hasta Düşme Riskinin Azaltılması

İyi Uygulamalara Örnek

İletişim

Birim Sorumlusu: +90 (232) 4122422
Birim Çalışanı : +90 (232) 4129832
Birim Çalışanı : +90 (232) 4129833
E-posta: kalite.hastane[@]deu.edu.tr  

Nevvar& Salih İşgören Çocuk Hastanesi

Poliklinik Hizmetleri

Dokuz Eylül Üniversitesi Nevvar & Salih İŞGÖREN Hastanesi Poliklinikleri hafta içi her gün 08:00 - 17:00 saatleri arasında sizlerin hizmetine hazırdır. Poliklinik hizmetlerimizden düzenli bir şekilde yararlanabilmeniz için poliklinik işleyişimizle ilgili bilgi edininiz. Poliklinik evrak işlemleri ile ilgili sorularınızı Danışma Memurlarına veya Poliklinik Sekreterlerine, tedaviniz ve tıbbi işlemleriniz ile ilgili sorularınızı Doktorunuza yöneltiniz.

nevvar salih isgoren cocuk hastanesi

Hastanemiz kuralları sizlere daha iyi hizmet verebilmek için konulmuştur. Herhangi bir sorun ile karşılaştığınızda görevli Memur ile tartışmayınız. Sorunlarınızı Hastane yöneticilerine iletiniz. Lütfen Hastane kurallarına uyunuz! Sizleri ikaz eden görevlilere yardımcı olunuz.

Poliklinik İşlemlerinde Genel Kurallar

Poliklinik kayıt işlemleri her Polikliniğin Sekreterliğince yapılır. Polikliniğe başvuran SGK(EMEKLİ SANDIĞI, SSK, BAĞ-KUR, 657 sayılı Devlet Memurları, 18 yaş altı çocuklar, işsizlik ödeneğinden yarlanan Gaziler, Askeriye ve bu kurumların bakmakla yükümlü oldukları yakınları) hastalarına T.C. Kimlik numarasını gösterir resmi kimlik ile işlem yapılır ve medula sistemi üzerinden provizyon alınır. Yeşil Kart bankalara mensup hastalar ise sevk ile başvurmak zorundadır.

nevvar salih isgoren cocuk hastanesi 2

Polikliniğe kaydı yapılan hastaların dosyası arşiv görevlileri tarafından ilgili Polikliniğe getirilir. Hasta ve Hasta yakınlarına dosya verilmez.

Dosyası gelen hastalar Poliklinik Doktoru tarafından sıralı muayene edilir. Muayene sonunda dosyalarınız mutlaka ilgili Poliklinik Sekreterine teslim ediniz. Dosyalarınızı Hastane dışına çıkarmayınız.

Muayene sonucu istenen tetkik ve tahliller için HASTA YÖNLENDİRME FORMU ile birlikte ilgili birime gidiniz. Labaratuvar ve Patoloji sonuçlarınızı www.hastane.deu.edu.tr adresinden alabilirsiniz. Muayene sonrası doktorunuz kontrole gelmenizi isteyebilir. Tetkik ve kontrol muayenesi için randevu alınız.

Nevvar & Salih İŞGÖREN Çocuk Hastanesi

İnternetten ve Poliklinik Sekreterliğinden Günlük Randevu Veren Poliklinikler

Hastanemiz http://www.hastane.deu.edu.tr internet adresinden E-RANDEVU ALMA linkini tıklayarak ya da poliklinik sekreterliğine ayaktan başvurarak günlük olarak (kontenjan dahilinde) aşağıda belirtilen polikliniklere randevu alabilirsiniz.

BölümRandevu GünüRandevu SaatiRandevu YeriTelefon
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Her gün 19:00 - 23:00 İnternet  
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Her gün 08:00 Polk. Sekr. 26260
Enfeksiyon Polikliniği Her gün 19:00 - 23:00 İnternet  
Enfeksiyon Polikliniği Her gün 08:00 Polk. Sekr. 26260
Hematoloji Polikliniği Her gün 19:00 - 23:00 İnternet  
Hematoloji Polikliniği Her gün 08:00 Polk. Sekr. 26150
Onkoloji Polikliniği Her gün 19:00 - 23:00 İnternet  
Onkoloji Polikliniği Her gün 08:00 Polk. Sekr. 26150
Endokrinoloji Polikliniği Her gün 19:00 - 23:00 İnternet  
Endokrinoloji Polikliniği Her gün 08:00 Polk. Sekr. 26205
Nefroloji Polikliniği Her gün 19:00 - 23:00 İnternet  
Nefroloji Polikliniği Her gün 08:00 Polk. Sekr. 26205
Gastroenteroloji Polikliniği Her gün 19:00 - 23:00 İnternet  
Gastroenteroloji Polikliniği Her gün 08:00 Polk. Sekr. 26205
Romatoloji Polikliniği Her gün 19:00 - 23:00 İnternet  
Romatoloji Polikliniği Her gün 08:00 Polk. Sekr. 26115 / 26225
Nöroloji Polikliniği Her gün 19:00 - 23:00 İnternet  
Alerji Polikliniği Her gün 19:00 - 23:00 İnternet  
Alerji Polikliniği Her gün 08:00 Polk. Sekr. 26065
İmmunoloji ve Alerji Polikliniği Her gün 19:00 - 23:00 İnternet  
İmmunoloji ve Alerji Polikliniği Her gün 08:00 Polk. Sekr. 26065
Genetik Polikliniği Her gün 19:00 - 23:00 İnternet  
Genetik Polikliniği Her gün 08:00 Polk. Sekr. 26065
Kardiyoloji Polikliniği Her gün 19:00 - 23:00 İnternet  
Kardiyoloji Polikliniği Her gün 08:00 Polk. Sekr. 26185
Yeni Doğan Polikliniği Her gün 19:00 - 23:00 İnternet  
Yeni Doğan Polikliniği Her gün 08:00 Polk. Sekr. 26290
Sağlıklı Çocuk İzlem Polikliniği (Sosyal Pediatri) Her gün 19:00 - 23:00 İnternet  
Sağlıklı Çocuk İzlem Polikliniği (Sosyal Pediatri) Her gün 08:00 Polk. Sekr. 26290
Danışma 26010 / 26011

Hemşirelik Hizmetleri Müdürlüğü

YÖNETİM

ÖZLEM SULTAN DERNEK 1

Özlem Sultan DERNEK

Hemşirelik Hizmetleri Müdürü


HÜLYA AKİSTANBULLU 1

Hülya AKİSTANBULLU 

Hemşirelik Hizmetleri Müdür Yardımcısı

 


 KAZİME KANDEMİR 1

Kazime KANDEMİR

Hemşirelik Hizmetleri Müdür Yardımcısı 


gulcin

Gülçin PEHLİVAN

Hemşirelik Hizmetleri Müdür Yardımcısı

 


hesirelik ayse onal

Ayşe ÖNAL

Hemşirelik Hizmetleri Müdür Yardımcısı

 


HEMŞİRELİK ANLAYIŞIMIZ

VİZYONUMUZ

Dokuz Eylül Üniversitesi Hastanesi Hemşirelik Hizmetleri Müdürlüğü olarak vizyonumuz;  sağlığın korunması, geliştirilmesi ve sürdürülmesinde bütüncül hemşirelik yaklaşımı benimsemek, hasta/çalışan memnuniyetini artırmayı amaçlayan yönetim anlayışıyla, ulusal ve uluslar arası standartlarda hemşirelik hizmetlerinde lider olmaktır.


MİSYONUMUZ 

Hasta / çalışan güvenliğini ve memnuniyetini ön planda tutan, mesleki bilgi ve deneyimini sürekli geliştiren ve etik ilkeler doğrultusunda insana bütüncül yaklaşımı benimseyen “Dokuz Eylül Üniversitesi Hastanesi Hemşireleri” olarak uluslar arası standartlarda hemşirelik hizmetleri sunmaktır.


KALİTE POLİTİKAMIZ

Hemşirelik hizmetlerinde sürekli iyileştirme felsefesi doğrultusunda;

  • Hasta / çalışan memnuniyetini ve güvenliğini sağlayan,
  • İnsan hakları ve etik değerlere saygı duyan,
  • Hasta bakımında bireye özgü bakım ile bütüncül bakım anlayışını benimseyen,
  • Verimlilik, eşitlik, adalet, doğruluk, dürüstlük, ulaşılabilirlik, ekip bilinci, eğitimde devamlılık ilkeleri ile katılımcı yönetim anlayışını benimseyen,
  • Dünyada ve ülkemizde sunulan hemşirelik hizmetleri alanında örnek olmaktır.

Eğitim Çalışmalarımız

İçerik Beklenmektedir

KYS ve Akreditasyon Çalışmalarımız

İçerik Beklenmektedir

Araştırma ve Uygulama Hastanesi Döner Sermaye Birimi

Misyon

Dokuz Eylül Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi döner sermaye faaliyetleri çerçevesinde; uluslararası normlarda kabul edilmiş hizmet sunum şartları ve kriterleri doğrultusunda nitelikli eğitim, öğretim, teknolojik ve bilimsel gelişmeleri çalışmalara yansıtarak, sürekli yenilik ve gelişime açık, sürdürülebilir bir araştırma ve sağlık hizmeti faaliyetlerinin yürütülmesine olanak sağlamaktır.

Vizyon

Dokuz Eylül Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi döner sermaye faaliyetleri çerçevesinde; uluslararası normlarda kabul edilmiş hizmet sunum şartları ve kriterleri doğrultusunda nitelikli eğitim, öğretim, teknolojik ve bilimsel gelişmeleri çalışmalara yansıtarak, sürekli yenilik ve gelişime açık, sürdürülebilir bir araştırma ve sağlık hizmeti faaliyetlerinin yürütülmesine olanak sağlamaktır.


 

İletişim Bilgilerimiz

 

Görevi

Personel adı

Dahili Telefon

DÖNER SERMAYE YÖNETİM    
İşletme Müdürü/Gerçekleştirme Görevlisi   22400
Müdür Yrd.   22402
Müdür Yrd.   24988
Müdür Yrd.   22401
Müdür Yrd.   22425
Özel Kalem   22401 - 22421
Faks (Döner Sermaye Birimi)   412 21 99
     
FİNANSAL ANALİZ BİRİMİ    
Finansal Analiz Birimi   22425 - 22426
     
SATINALMA BİRİMİ    
Satınalma Şefi   22403
Tıbbi Malzeme Alımı   22405
Eczane   22407
Tıbbi Malzeme Alımı   22408
Teknik Sarf Malzeme Alımı   22409
Tıbbi Sarf ve Gıda Alımı   22410
Atölye Depo (Teknik Sarf Malzeme Alımı)   22411

Bakım Onarım - Cerrahi Alet-Hizmet Alımı

  22412
Merkez Laboratuarı - Tezihane Malzem Alımı   22429
Konsinye- Kırtasiye Malzem Alımı   23945
Tıbbi Malzeme Alımı Fatura UBB Girişi   23946
Temizlik Malzeme Alımı   23947
     
GİDER TAHAKKUK BİRİMİ    
Gider Tahakkuk Birimi Sorumlusu Serap ÖZDEMİR 22415
Gider Tahakkuk Birimi (Yazılım)   22413
Gider Tahakkuk Birimi (Yazılım)   22419
     
VERİMLİLİK ANALİZ BİRİMİ    
Verimlilik Analiz Birimi   22417
 Verimlilik Analiz Birimi   22416
     
EK ÖDEME PERFORMANS BİRİMİ    
Ek Ödeme Performans Birimi Sorumlusu   22424
Ek Ödeme Performans Birimi Hesaplama ve Sistem Şefi   22424
Ek Ödeme Performans Birimi   22414
     
YÜRÜTME KURULU SEKRETERLİĞİ    
Yürütme Kurulu Sekreterliği Birimi   22423
     
VEZNELER    
Poliklinik Vezne (Bodrum Kat)   23941
Poliklinik Vezne (Bodrum Kat)   22441
Poliklinik Vezne (Bodrum Kat)   22442
Çocuk Hastanesi Vezne   26008
Radyoloji Vezne   25949
     
MALZEME YÖNETİMİ BİRİMİ    
Birim Sorumlusu   24988
Tıbbi Malzeme   22327
Demirbaş   29828
Teknik Sarf Malzeme- Yapım İşleri İnşaat   22328
Bakım Onarım - Tıbbi Sarf   22329
Terzihane - Temizlik - İaşe - Kırtasiye   22377
Hasta Bazlı Kullanılan Malzeme   22376 - 23949
Hasta Bazlı Kullanılan Malzeme   29830
Araç İşleri ve Hizmet   22376
Eczane ve Tıbbi Malzeme   29826
Kit Kimyasal Malzeme   22379
     
DEPO HİZMETLERİ    
Depolar Sorumlusu   24988
Demirbaş   23039
İaşe   22508
Kırtasiye - Matbaa   22340 - 23340
Merkez Laboratuvarı   22556
Tekstil   22886
Teknik Malzeme   22455 - 22471
Temizlik Malzeme   22341
Tıbbi Malzeme   25043
Tıbbi Malzeme Büro   22546 - 22547
Tıbbi Sarf   22365 - 22366
   MEDİKAL MUHASEBE BİRİMİ  
     
FATURALAMA    
Birim Sorumlusu   24988
    23545
    22646
    22644
     
1 NOLU ODA FATURALAMA    
Faturalama Birimi   22634
    22633
    23544
2 NOLU ODA FATURALAMA    
Faturalama Birimi   22641
    22630
    22642
    22648
    22643
     
3 NOLU ODA FATURALAMA    
Faturalama Birimi   22144
    22136
    22148
     
4 NOLU ODA FATURALAMA    
Faturalama Birimi   22147
    22631
    22142
TAHSİLAT BİRİMİ    
Tahsilat Birimi   22636
    22638
    22635
    22133
    22640
 ANLAŞMALI KURUMLAR    
Anlaşmalı Kurumlar Birimi   25015
  Faks 4122649
     
DAPS BİRİMİ (Destekleyici Araştırma Projeleri Sekreterliği)    
Birim Sorumlusu   22632-22887
    22418
     

Hastane Başhekimliği

.sema 1


sefa kurt

Doç. Dr. Sefa KURT

Başhekim 

https://avesis.deu.edu.tr/sefa.kurt


ali necati gökmen 2

Prof. Dr. Ali Necati GÖKMEN

Başhekim Yardımcısı 

https://avesis.deu.edu.tr/necati.gokmen


ahmet oktay

Prof. Dr. Ahmet Okay ÇAĞLAYAN

Başhekim Yardımcısı 

 

https://avesis.deu.edu.tr/ahmetokay.caglayan


tuncay kume

Prof. Dr. Tuncay KÜME

Başhekim Yardımcısı 

 

https://avesis.deu.edu.tr/tuncay.kume


orhan kalemci

Doç. Dr. Orhan KALEMCİ

Başhekim Yardımcısı 

 

https://avesis.deu.edu.tr/orhan.kalemci


 


eda karadag oncel

Doç. Dr. Eda KARADAĞ ÖNCEL

Başhekim Yardımcısı 

 

https://avesis.deu.edu.tr/eda.karadagoncel


nevzat devebakan 1

Doç. Dr. Nevzat DEVEBAKAN

Başhekim Yardımcısı 

 

https://avesis.deu.edu.tr/nevzatd


Üniversite Rektörlüğü

Rekto r Makam 1 300x356 

REKTÖR V.

Prof. Dr. Mahmut AK


      

esra bukova2

Rektör Yardımcısı

Prof. Dr. Esra BUKOVA GÜZEL
Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.

 

 

1RefikKorkusuz

Rektör Yardımcısı

Prof. Dr. Mehmet Refik KORKUSUZ 
Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.

 

 

 

Caner Hoca 1 300x199

Rektör Yardımcısı

Prof. Dr. Caner Çqavdar 
Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.

 


engin basmaci

Genel Sekreter 

Engin BASMACI
Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.

      

ceyhunguler

Genel Sekreter Yardımcısı V.

Doç. Dr. Ceyhun GÜLER
Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.

 

 

IMG 3770 750x500

Genel Sekreter Yardımcısı V.

Öğr. Gör. Dr. Yakup ÖZKAYA
Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.

 


satin alma logoo 1  satin alma logoo  cocuk hastanesi kalite tup bebek labaratuvar   hasta haklari arpaboyu

İletişim Bilgileri

Dokuz Eylül Üniversitesi Hastanesi Balçova
Adres: Mithatpaşa cad. no 1606 inciraltı yerleşkesi 35340 Balçova / İzmir
Telefon: +90 (232) 412 22 22
Faks: +90 (232) 412 97 97